JolandaOudshoorn schreef:Maar dan heb je waarschijnlijk eerder een christelijk interieur dan een reformatorische

JolandaOudshoorn schreef:Maar dan heb je waarschijnlijk eerder een christelijk interieur dan een reformatorische
Als ze maar helder licht gevenmodesto schreef:Ik heb een paar oer-reformatorische schemerlampen.
samanthi schreef:Ikzelf heb een echte kringloop inboedel, veel kleuren en vrolijkheid, veel planten, meubels overal en nergens vandaan, ik denk dat eenvoud nummer een moet zijn.
Dabbedoeldikdus.MarthaMartha schreef:hahaha... reformatorische inrichting..... voor wie? dacht ik, maar het gaat om interieur....
Dodo schreef:Ik heb bij "reformatorische inrichting" aldoor iets heel anders in gedachten dan meubels en boeken...
U heeft een grote boekenkast, dat maakt al veel goed.helma schreef:Ik heb nog eens om me heen gekeken, en ik vind het best gezellig in mijn woonkamer. Geen idee of het Reformatorisch is te noemen :-D
Dat denk je maar...Johann Gottfried Walther schreef:U heeft een grote boekenkast, dat maakt al veel goed.helma schreef:Ik heb nog eens om me heen gekeken, en ik vind het best gezellig in mijn woonkamer. Geen idee of het Reformatorisch is te noemen :-D
Voor een Reformatorische inrichting maakt dat wel al veel goed.helma schreef:Dat denk je maar...Johann Gottfried Walther schreef:U heeft een grote boekenkast, dat maakt al veel goed.helma schreef:Ik heb nog eens om me heen gekeken, en ik vind het best gezellig in mijn woonkamer. Geen idee of het Reformatorisch is te noemen :-D
Zita schreef:http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/ ... ript.dhtml
Ik krijg van zulke interieurs de neiging om met een ketchupfles de boel wat op te vrolijken.
Van dit soort interieur ren ik spontaan naar buiten.Dodo schreef:Wat een saaie interieurs, en alle drie hetzelfde. Wit, grijs en een beetje hout.
De kleuren in combinatie met de nep-nostalgie.Zita schreef:Wat vind je kitscherig aan de trouw-interieurs? Ik vind ze juist zo vreselijk saai, duf en onpersoonlijk. Vrij van iedere kitsch.