in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
~~Soli Deo Gloria~~
kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
fout. Kampen is met een hoofdletteralbion schreef:kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?
~~Soli Deo Gloria~~
dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeterenHendrikus schreef:fout. Kampen is met een hoofdletteralbion schreef:kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?
als ik een leerling van je was, zou ik dit ogenblikkelijk tegen je gebruikenalbion schreef:dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeteren
ja juf, toen ik het schreef dacht ik er wel aan, maar ik had geen zin om het te verbeteren
~~Soli Deo Gloria~~
Hengelo in Gelderland.Hendrikus schreef:Hintje: van deze plaatsnaam hebben we er méér dan één in ons land. Dit is niet de grootste.albion schreef:Ik kom hier nog niet uit. Ik denk dat de andere rf's hier ook moeite mee hebben. Ik zal er maar eens een makkelijke tussendoor doen![]()

Hendrikus schreef:als ik een leerling van je was, zou ik dit ogenblikkelijk tegen je gebruikenalbion schreef:dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeteren![]()
ja juf, toen ik het schreef dacht ik er wel aan, maar ik had geen zin om het te verbeteren
goessoCorydoras schreef:Hengelo in Gelderland.Hendrikus schreef:Hintje: van deze plaatsnaam hebben we er méér dan één in ons land. Dit is niet de grootste.albion schreef:Ik kom hier nog niet uit. Ik denk dat de andere rf's hier ook moeite mee hebben. Ik zal er maar eens een makkelijke tussendoor doen![]()
de kanonsloop is van http://www.achterhoeksmuseum1940-1945.nl
~~Soli Deo Gloria~~
het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......![]()
~~Soli Deo Gloria~~
duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......![]()
Daar waren we heel blij mee, want nu kwamen tenminste nog eerst wat foute antwoorden voorbijLassie schreef:duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......![]()
~~Soli Deo Gloria~~
;-)Hendrikus schreef:Daar waren we heel blij mee, want nu kwamen tenminste nog eerst wat foute antwoorden voorbijLassie schreef:duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......![]()
k heb er zowat achtergewoond daar:

~~Soli Deo Gloria~~
-
Bernadientje
Ik zie er een hamer en een sikkel in, maar dan houdt het ook zo'n beetje op.