in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?

in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?

kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?

fout. Kampen is met een hoofdletteralbion schreef:kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?

dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeterenHendrikus schreef:fout. Kampen is met een hoofdletteralbion schreef:kampenHendrikus schreef:in de verste verten nietJolandaOudshoorn schreef:Maastricht?

als ik een leerling van je was, zou ik dit ogenblikkelijk tegen je gebruikenalbion schreef:dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeteren

Hengelo in Gelderland.Hendrikus schreef:Hintje: van deze plaatsnaam hebben we er méér dan één in ons land. Dit is niet de grootste.albion schreef:Ik kom hier nog niet uit. Ik denk dat de andere rf's hier ook moeite mee hebben. Ik zal er maar eens een makkelijke tussendoor doen

Hendrikus schreef:als ik een leerling van je was, zou ik dit ogenblikkelijk tegen je gebruikenalbion schreef:dacht ik wel aan toen ik het tikte maar had geen zin om het te verbeteren
ja juf, toen ik het schreef dacht ik er wel aan, maar ik had geen zin om het te verbeteren

zoiets zeg ik dus niet tegen mijn leerlingen
 zoiets zeg ik dus niet tegen mijn leerlingen 
goessoCorydoras schreef:Hengelo in Gelderland.Hendrikus schreef:Hintje: van deze plaatsnaam hebben we er méér dan één in ons land. Dit is niet de grootste.albion schreef:Ik kom hier nog niet uit. Ik denk dat de andere rf's hier ook moeite mee hebben. Ik zal er maar eens een makkelijke tussendoor doen
het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......

duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......
Daar waren we heel blij mee, want nu kwamen tenminste nog eerst wat foute antwoorden voorbijLassie schreef:duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......

;-)Hendrikus schreef:Daar waren we heel blij mee, want nu kwamen tenminste nog eerst wat foute antwoorden voorbijLassie schreef:duhhh... ik kwam net pas op t forum en had gisteren gewoon even geen tijd.Hendrikus schreef:het verbaasde me al dat je niet eerder hapteLassie schreef:Kampen......