En dan maar zoeken waar het is.
Wie herkent deze plaats?

Degene die het raad kan de volgende plaatsen. Mag ook een foto van een gebouw of monument zijn bijvoorbeeld.
Noueuh, wat dacht je van jvdg?MarthaMartha schreef:het buitenverblijf van....... mmm..... geen idee....
Wanneer ga je op vakantie? ik wil wel op je huis passen (als je geen hond hebt).....jvdg schreef:Noueuh, wat dacht je van jvdg?MarthaMartha schreef:het buitenverblijf van....... mmm..... geen idee....
Die hond stuur je gewoon naar Rens.MarthaMartha schreef:Wanneer ga je op vakantie? ik wil wel op je huis passen (als je geen hond hebt).....jvdg schreef:Noueuh, wat dacht je van jvdg?MarthaMartha schreef:het buitenverblijf van....... mmm..... geen idee....
Geen hond (meer).MarthaMartha schreef:Wanneer ga je op vakantie? ik wil wel op je huis passen (als je geen hond hebt).....jvdg schreef:Noueuh, wat dacht je van jvdg?MarthaMartha schreef:het buitenverblijf van....... mmm..... geen idee....
zeg fluitjefluitje schreef:Met Google-earth kan je leuke plaatjes maken van bovenaf.
Wie herkent deze plaats?
Degene die het raad kan de volgende plaatsen. Mag ook een foto van een gebouw of monument zijn bijvoorbeeld.
Ho, ho, mevrouwtje, ik laat niet zomaar mijn landgoed annexeren.......henriët schreef:zeg fluitjefluitje schreef:Met Google-earth kan je leuke plaatjes maken van bovenaf.
Wie herkent deze plaats?
even een dringende vraag..
zou jij ons leven niet zo te kijk willen zetten....
![]()
![]()
![]()
zet dan liever je eigen huis even op de foto
Misschien wel van een van de prinsen???fluitje schreef:henriët schreef: zeg fluitje
even een dringende vraag..
zou jij ons leven niet zo te kijk willen zetten....
![]()
![]()
![]()
zet dan liever je eigen huis even op de fotofluitje schreef: Hahahahaha, geweldig.
Ik hoop dat je het na het antwoord nog zegt.
Zo, dit was weer een tip.