Duuk schreef:Onze kids mogen in de vakantie per persoon een half uur per dag achter de PC. Meekijken met een broer telt ook mee..
nou nou.......wel een hálf uur per dag zeg!! en dat meekijken met een broer...dat telt ook nog eens mee......hou je daar een boekhouding van bij, of heb je er een prikklok naast hangen?
ik weet dat het cynisch danwel sarcastisch overkomt (en zo is het eigenlijk ook wel bedoeld), maar je doet nét of het een zeer ruim bemeten tijd is, en dat ze hun handen dicht mogen knijpen dat het een half uur per dag is, en nog wel in de vakantie!!!
buren, van een zeer hoog "refo"gehalte, hebben ook een soort roulerend rooster voor de kids, maar een uur pppd is ze wel toegemeten.................maar kijk eens naar jezelf hoelang je privé achter je pc zit!
Nee, niet beginnen met "het zijn nog maar kinderen" , wees dan consequent en geef het goede voorbeeld door zélf ook maar een aan dat half uur pppd gerelateerde privétijd achter het satans-instrument te zitten...................
OK, ik heb makkelijk praten, hier wandelen geen kids rond in huis........en ik zie het hele gedoe van een half uur per dag ook niet zitten, maar diegenen die dat wél menen te moeten hanteren zouden dan tenminste consequent moeten zijn ook naar zichzelf toe qua privégebruik.