Christiaan schreef:
Ja, maar als ik al geschud heb maar er wordt niet goed gelezen!
Dan schud ik het er niet nog eens uit.
Christiaan, als een boodschap niet landt heeft dat vaak ook te maken met de wijze waarop het aangevlogen wordt.
Als je veel weet (wie ben ik om daar aan te twijfelen) waarvan wij kunnen leren, dan zul je voor lief moeten nemen dat zij die er weinig van weten niet direct op jouw nivo in kunnen steken. Je zult dan wat op moeten voeden. :idea:
Verwacht niet dat als je op voorhand al weet dat de kans klein is eenzelfde expert aan te treffen, een diskussie op jouw niveau kunt voeren. Dat heb je ons eerst nog wat aan te leren.
Als je goed leest zie je dat je niet begrepen wordt.
Dan kan het best wel eens zo zijn dat je even een niveautje lager moet gaan staan en het nog eens proberen. 8)
Herformuleer, verduidelijk en onderbouw je stellingen en standpunten noge ens, dan leren wij er mogelijk van, en kun jij een goed gesprek tegemoed zien.
Cummuniceren is vooral op elkaar afstemmen. Dat vraagt aanpassingsvermogen van 2 kanten dus.
Zie het als iemand die vanuit een kwartkomma middentoon samen wil spelen met iemand die een vijfdekomma middentoon heeft. Dat wordt ook nooit zuiver. :mrgreen: