Paar maanden terug was is het nieuws dat zelfrijdende Tesla's in Nederland de weg op mogen. De bestuurder blijft eindverantwoordelijk en op de achterbank een slaapje doen kan nog niet.
Kleine ergernissen
-
MGG
Re: Kleine ergernissen
Ik gebruik ACC nooit. Vind de afstand tussen voorgangers veel te groot in de randstad. Ik had zelfs een vrachtwagen die er tussen kroop, terwijl de acc op de kortste afstand stond.
Gelukkig nu een auto met normale cruise control. En de lane warnings zet ik standaard uit. Dat getrek aan je stuur als je voorsorteert zonder te knipperen
Gelukkig nu een auto met normale cruise control. En de lane warnings zet ik standaard uit. Dat getrek aan je stuur als je voorsorteert zonder te knipperen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gib dich zufrieden und sei stille
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- FlyingEagle
Dan heeft dat toch te maken met het merk wat je hebt. Ik heb hem op de kortste afstand staan en dan gaat er echt niemand tussen, te krap.Bertiel schreef:Ik gebruik ACC nooit. Vind de afstand tussen voorgangers veel te groot in de randstad. Ik had zelfs een vrachtwagen die er tussen kroop, terwijl de acc op de kortste afstand stond.
Ik vind het een van de fijnste opties.
Je mag helemaal niet van baan verwisselen zonder richting aan te geven.Bertiel schreef: ↑Vandaag, 09:00 Ik gebruik ACC nooit. Vind de afstand tussen voorgangers veel te groot in de randstad. Ik had zelfs een vrachtwagen die er tussen kroop, terwijl de acc op de kortste afstand stond.
Ik zal de laatste zijn die zegt een brave chauffeur te zijn
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!