Kleine ergernissen

MGG

Re: Kleine ergernissen

Bericht door MGG »

Ambtenaar schreef: Vandaag, 06:47
Zeeuw schreef: Gisteren, 20:27 Heerlijk, ik gebruik het vrijwel altijd. Kwam er overigens in de bergen gelukkig net op tijd achter dat je het niet moet gebruiken als je achter een andere auto een steile helling afrijdt. Het sloopt je remmen.
Ik gebruik het ook altijd, zelfs in Nederland. Ik heb ook stuur ondersteuning, en die houdt me binnen de lijnen. Ik kan niet wachten op de zelf rijdende auto.
Paar maanden terug was is het nieuws dat zelfrijdende Tesla's in Nederland de weg op mogen. De bestuurder blijft eindverantwoordelijk en op de achterbank een slaapje doen kan nog niet.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Ik gebruik ACC nooit. Vind de afstand tussen voorgangers veel te groot in de randstad. Ik had zelfs een vrachtwagen die er tussen kroop, terwijl de acc op de kortste afstand stond.
Gelukkig nu een auto met normale cruise control. En de lane warnings zet ik standaard uit. Dat getrek aan je stuur als je voorsorteert zonder te knipperen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.

Gib dich zufrieden und sei stille
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Bertiel schreef:Ik gebruik ACC nooit. Vind de afstand tussen voorgangers veel te groot in de randstad. Ik had zelfs een vrachtwagen die er tussen kroop, terwijl de acc op de kortste afstand stond.
Gelukkig nu een auto met normale cruise control. En de lane warnings zet ik standaard uit. Dat getrek aan je stuur als je voorsorteert zonder te knipperen
Dan heeft dat toch te maken met het merk wat je hebt. Ik heb hem op de kortste afstand staan en dan gaat er echt niemand tussen, te krap.
Ik vind het een van de fijnste opties.
refo

Bericht door refo »

Bertiel schreef: Vandaag, 09:00 Ik gebruik ACC nooit. Vind de afstand tussen voorgangers veel te groot in de randstad. Ik had zelfs een vrachtwagen die er tussen kroop, terwijl de acc op de kortste afstand stond.
Je mag helemaal niet van baan verwisselen zonder richting aan te geven.
Plaats reactie