50 minuten
Grote ergernissen
Re: Grote ergernissen
Dat ligt er ook maar net aan. Bij mij is het 22 minuten fietsen of 15 minuten met de auto.
-
Henk J
Heel ritje wel, bij mij is het een kwartier om een half uur. Tenzij het druk is onderweg, dan haal je het niet in een kwartier met de auto. En bij flinke tegenwind is het half uur ook niet haalbaar.
Klopt, 50 minuten is met de meest ideale weersomstandigheden; geen regen en wind, lekkere temperatuur en met licht. Bij mijn huidige werkgever is een fietsplan. Ik wil informeren wat dat inhoudt. Voordeel van fietsen is dat het hoofd lekker leeg waait en je toch beweegt op een werkdag.
Echt een enorme ergernis: de aandacht voor Ramadan.
- J.C. Philpot
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Toen de eerste gastarbeiders in Nederland kwamen hielden hun hospita's rekening met de voorschriften. Ook de reformatorische hospita's.
Ach, het lijkt me relevanter dan de Olympische Spelen en die krijgen nog meer aandacht.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
De JFVD heeft dan weer aandacht voor Aswoensdag en de lijdenstijd.
Lekker hypocriet. Verder hebben ze namelijk weinig op net de Bijbelse boodschap
Persoonlijk rekening houden vind ik iets heel anders dan NL'se winkels met schappen vol ramadan-artikelen, artikelen bij de NOS of verlichte en versierde gevels van winkels.
Kijk Mona Keijzer reageren op een nieuwsbericht over iftars, weliswaar vanuit katholieke invalshoek:
https://x.com/i/status/2024061247541363178
In mijn bubbel zie ik, los van de app van NOS, nergens iets over de Olympische Spelen. Maar Ramadan en iftars moeten en zullen we slikken.
Ik mis al die aandacht voor de Ramadan dan kennelijk.