Grote ergernissen

merel

Re: Grote ergernissen

Bericht door merel »

Henk J schreef: Gisteren, 11:03 Als je 21 minuten moet auto rijden dan ben je met de fiets ook wel even onderweg of niet?
50 minuten
DDD

Bericht door DDD »

Dat ligt er ook maar net aan. Bij mij is het 22 minuten fietsen of 15 minuten met de auto.
Henk J

Bericht door Henk J »

merel schreef: Gisteren, 11:28
Henk J schreef: Gisteren, 11:03 Als je 21 minuten moet auto rijden dan ben je met de fiets ook wel even onderweg of niet?
50 minuten
Heel ritje wel, bij mij is het een kwartier om een half uur. Tenzij het druk is onderweg, dan haal je het niet in een kwartier met de auto. En bij flinke tegenwind is het half uur ook niet haalbaar.
merel

Bericht door merel »

Henk J schreef: Gisteren, 11:50
merel schreef: Gisteren, 11:28
50 minuten
Heel ritje wel, bij mij is het een kwartier om een half uur. Tenzij het druk is onderweg, dan haal je het niet in een kwartier met de auto. En bij flinke tegenwind is het half uur ook niet haalbaar.
Klopt, 50 minuten is met de meest ideale weersomstandigheden; geen regen en wind, lekkere temperatuur en met licht. Bij mijn huidige werkgever is een fietsplan. Ik wil informeren wat dat inhoudt. Voordeel van fietsen is dat het hoofd lekker leeg waait en je toch beweegt op een werkdag.
Plaats reactie