Het is waar dat er altijd verschillende visies zullen blijven en we elkaar daar ook niet zomaar vanaf zullen kunnen brengen. Maar dat daar keer op keer dezelfde discussies over gevoerd worden op een forum wat als grondslag een hele duidelijke visie heeft, dat vind ik een grote ergernis.Ad Anker schreef: ↑Vandaag, 08:40Hier zit wel wat in. Verschillen in doopvisie en aanbod, om maar bij deze voorbeelden te blijven, zijn al heel oud en bestaan naast elkaar.
Eén forumregel gaat over respect. Een topic als deze openen vind ik niet heel respectvol, het is duidelijk dat V een punt wil maken tegen bepaalde forummers. Derhalve is dit zelfs tegen de forumregels.
Volgens mij wordt van iedereen gevraagd de grondslag te onderschrijven. En om je anders niet te registreren. Het actief uitdragen van visies die haaks staan op de visie van het forum, zouden niet toegestaan worden op dit forum.
Volgens mij gaat het er hier in iedere geval inzake de doop, nogal anders aan toe dan de bedoeling zou zijn volgens de grondslag en de regels.
Mijn voorstel is om de grondslag en regels te houden en te handhaven. Of te herzien.