Hoeveel tijd besteden we aan Refoforum :)

Plaats reactie

Ik besteed per week aan Refoforum:

Minimaal 1 uur
19
61%
Zéker 4 uur
7
23%
Tsja, zo'n 10 uur...
1
3%
Langer nog.....
4
13%

Totaal aantal stemmen: 31

jakobmarin

Hoeveel tijd besteden we aan Refoforum :)

Bericht door jakobmarin »

Zelf ben ik niet zo'n héle trouwe bezoeker van Refoforum, soms weken niet en dan in één week weer heel veel.
Soms posten mensen echt veel en ben ik wel eens nieuwsgierig hoeveel tijd hier nu aan besteed wordt...:mrgreen:
Jongere

Bericht door Jongere »

Ik heb gestemd op 'minimaal 1 uur', maar daar bedoel ik mee: maximaal 1 uur. Op OSW was ik wat fanatieker, nu heb ik ontdekt dat er leven is buiten Refoforum.. :wink:
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Daar wij naast het huishouden niets anders om handen hebben zitten wij íéts langer dan een uur per dag op het forum. En zéker met dit weer is het hier buiten niet uit te houden voor Rens met zijn benauwdheid.... dan is het alleen maar : zo rustig mogelijk blijven zitten en verder niets en dan zorg ik voor mijn mannetje.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Elke 3 dagen even rondsnuffelen in de laatste posts. Ik zit de laatste tijd wat meer op andere forums, en in de tuin :D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

marsm104 schreef:Ik zit de laatste tijd wat meer op andere forums, en in de tuin :D
Het wachten is nu op de nerd die vraagt: tuin? waar zit die? mag ik de url van je? of geef even een link....
BJD

Bericht door BJD »

Ik heb bij sommige mensen echt het idee "Waar halen ze de tijd vandaan, en kennelijk hebben ze geen andere hobby's. of.... hun baas moest hier eens achter komen dat ze zoveel tijd snoepen om te forummen :cry:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Ik woon hier eigenlijk.....ja.....zo kun je het wel typeren.......in real life word ik door iedereen genegeerd en hier zit ik 24 uur per dag in een warm bad....en dat voelt lekker....af en toe een beetje de warme kraan open...beetje bijvullen......
Ik zou niet weten wat ik zonder refoforum zou moeten.......en het geld stroomt toch wel binnen.
Adorote

Bericht door Adorote »

Breekijzertje schreef:Ik woon hier eigenlijk.....ja.....zo kun je het wel typeren.......in real life word ik door iedereen genegeerd en hier zit ik 24 uur per dag in een warm bad....en dat voelt lekker....af en toe een beetje de warme kraan open...beetje bijvullen......
Ik zou niet weten wat ik zonder refoforum zou moeten.......en het geld stroomt toch wel binnen.

Hier een warm bad met wat salpeterzuur in het warme water wellicht :( :D
Breekijzertje

Adorote schreef:
Breekijzertje schreef:Ik woon hier eigenlijk.....ja.....zo kun je het wel typeren.......in real life word ik door iedereen genegeerd en hier zit ik 24 uur per dag in een warm bad....en dat voelt lekker....af en toe een beetje de warme kraan open...beetje bijvullen......

Hier een warm bad met wat salpeterzuur in het warme water wellicht :( :D
Nee hoor! Badpareltjes hier.....allemaal........behalve: ..... en ........... en ............. oooh ja en .................. :mrgreen:
Daphne

Bericht door Daphne »

Ik kom hier zelden.
Breekijzertje

Daphne schreef:Ik kom hier zelden.
:D
Luisterend Oor

Bericht door Luisterend Oor »

Na hier een beetje rondgeneusd te hebben vallen mij een aantal namen op.
Dan hebben we het echt over een aantal uren per dag per persoon.
Dat betreft de harde kern zeker?
Jongere

Bericht door Jongere »

Luisterend Oor schreef:Na hier een beetje rondgeneusd te hebben vallen mij een aantal namen op.
Welkom, Luisterend Oor!
Er moet ergens een voorstel-topic zijn, ik stel voor dat je je daar voorstelt! :wink:

Ik moet zeggen dat mijn eerdere post nu niet helemaal meer aan de orde is, ik ben nu vrij van school en dan zit ik wel wat vaker hier.. Je moet wat als je niets te doen hebt.. :P
Arretje

Bericht door Arretje »

Luisterend Oor schreef:Na hier een beetje rondgeneusd te hebben vallen mij een aantal namen op.
Om heel eerlijk te zijn had ik het idee dat jij ook een zee van tijd hebt om op dit forum rond te scharrelen. Bijna 30 postjes op 1 dag is niet niks..... :shock:
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Rens

Bericht door Rens »

Nou...........Breekijzertje me de bek niet open, Luisterend Oor...............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Plaats reactie