Hoeveel tijd besteden we aan Refoforum :)
- jakobmarin
Hoeveel tijd besteden we aan Refoforum :)
Zelf ben ik niet zo'n héle trouwe bezoeker van Refoforum, soms weken niet en dan in één week weer heel veel.
Soms posten mensen echt veel en ben ik wel eens nieuwsgierig hoeveel tijd hier nu aan besteed wordt...:mrgreen:
Soms posten mensen echt veel en ben ik wel eens nieuwsgierig hoeveel tijd hier nu aan besteed wordt...:mrgreen:
Daar wij naast het huishouden niets anders om handen hebben zitten wij íéts langer dan een uur per dag op het forum. En zéker met dit weer is het hier buiten niet uit te houden voor Rens met zijn benauwdheid.... dan is het alleen maar : zo rustig mogelijk blijven zitten en verder niets en dan zorg ik voor mijn mannetje.......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Ik woon hier eigenlijk.....ja.....zo kun je het wel typeren.......in real life word ik door iedereen genegeerd en hier zit ik 24 uur per dag in een warm bad....en dat voelt lekker....af en toe een beetje de warme kraan open...beetje bijvullen......
Ik zou niet weten wat ik zonder refoforum zou moeten.......en het geld stroomt toch wel binnen.
Ik zou niet weten wat ik zonder refoforum zou moeten.......en het geld stroomt toch wel binnen.
Breekijzertje schreef:Ik woon hier eigenlijk.....ja.....zo kun je het wel typeren.......in real life word ik door iedereen genegeerd en hier zit ik 24 uur per dag in een warm bad....en dat voelt lekker....af en toe een beetje de warme kraan open...beetje bijvullen......
Hier een warm bad met wat salpeterzuur in het warme water wellicht

Nee hoor! Badpareltjes hier.....allemaal........behalve: ..... en ........... en ............. oooh ja en .................. :mrgreen:Adorote schreef:Breekijzertje schreef:Ik woon hier eigenlijk.....ja.....zo kun je het wel typeren.......in real life word ik door iedereen genegeerd en hier zit ik 24 uur per dag in een warm bad....en dat voelt lekker....af en toe een beetje de warme kraan open...beetje bijvullen......
Hier een warm bad met wat salpeterzuur in het warme water wellicht![]()
Welkom, Luisterend Oor!Luisterend Oor schreef:Na hier een beetje rondgeneusd te hebben vallen mij een aantal namen op.
Dan hebben we het echt over een aantal uren per dag per persoon.
Dat betreft de harde kern zeker?
Er moet ergens een voorstel-topic zijn, ik stel voor dat je je daar voorstelt!
Ik moet zeggen dat mijn eerdere post nu niet helemaal meer aan de orde is, ik ben nu vrij van school en dan zit ik wel wat vaker hier.. Je moet wat als je niets te doen hebt..

Om heel eerlijk te zijn had ik het idee dat jij ook een zee van tijd hebt om op dit forum rond te scharrelen. Bijna 30 postjes op 1 dag is niet niks..... :shock:Luisterend Oor schreef:Na hier een beetje rondgeneusd te hebben vallen mij een aantal namen op.
Dan hebben we het echt over een aantal uren per dag per persoon.
Dat betreft de harde kern zeker?
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Nou...........Breekijzertje me de bek niet open, Luisterend Oor...............Luisterend Oor schreef:Na hier een beetje rondgeneusd te hebben vallen mij een aantal namen op.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60