Romantisch Dagblad - www.refdag.nl

jakobmarin

Romantisch Dagblad - www.refdag.nl

Bericht door jakobmarin »

Ik had niet verwacht van het RD dat op Refdag reclame werd gemaakt voor Tchibo (wat het ook mag zijn) op deze manier:

Afbeelding

En hier nog wat 'Vurige Hartstochten' :roll:

Afbeelding

Het valt mee dat het nog door de filtering komt :mrgreen:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Postorderbedrijf Romantic Date: Nu bij inschrijving gratis sexy lingeriesetje kado........................ :mrgreen:
Breekijzertje

Als het keiharde Euries oplevert kan er blijkbaar veel mee door bij het RD...........................
Hendrikus

Re: Romantisch Dagblad - www.refdag.nl

Bericht door Hendrikus »

jakobmarin schreef:Ik had niet verwacht van het RD dat op Refdag reclame werd gemaakt voor Tchibo (wat het ook mag zijn) op deze manier:
Tchibo: da's toch die Duitse koffie? Is die zo vurig?
Breekijzertje

Eigenlijk hoort dit in het "Saambinder-kledingtopic" thuis............. :mrgreen:
Unionist

Bericht door Unionist »

Staat die reclame er nog op? Ik kan hem niet vinden.
memento

Bericht door memento »

Breekijzertje schreef:Eigenlijk hoort dit in het "Saambinder-kledingtopic" thuis............. :mrgreen:
t Is een rok, en ziet er duur uit. Echte refokleding dus :D
limosa

Bericht door limosa »

op zich is er met reclame op de site van het RD niks mis maar deze reclame lijkt me niet helemaal te stroken met hoe de achterban tegen kleding aankijkt (of misschien wordt geacht te kijken)

zeker als je de link openklikt en de pagina van dat bedrijf zelf ziet, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het RD daar bewust voor gekozen heeft
Breekijzertje

Is-ie d'r nu af of wisselen de reclames op de site van het rd?
Houthakker

Bericht door Houthakker »

Was het misschien beter geweest even een telefoontje te plegen naar het Reformatorisch Dagblad?
En op die manier die mensen een handje te helpen?
Iedereen kan een foutje maken, iets over het hoofd zien.
Om dan meteen op een openbaar forum te schande te worden gemaakt, lijkt mij niet de meest juiste aanpak.

Groet,
Houthakker.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Houthakker schreef:Was het misschien beter geweest even een telefoontje te plegen naar het Reformatorisch Dagblad?
En op die manier die mensen een handje te helpen?
Iedereen kan een foutje maken, iets over het hoofd zien.
Om dan meteen op een openbaar forum te schande te worden gemaakt, lijkt mij niet de meest juiste aanpak.

Groet,
Houthakker.
Die advertentie staat er al weken op, dus ze hadden het ook zelf wel kunnen verzinnen.... Zeker als je indenkt dat de Aldi-advertenties voor het RD altijd worden aangepast.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik heb om deze redenen Tchibo van Refomarkt af geknikkerd. Ik was er ook al verbaast over.
Breekijzertje

Volgens mij is-ie er nu afgehaald hoor.

Dat het rd meeleest op dit forum is al verscheidene malen gebleken...................
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Breekijzertje schreef:Volgens mij is-ie er nu afgehaald hoor.

Dat het rd meeleest op dit forum is al verscheidene malen gebleken...................
Bij mij staat er het gewoon nog op hoor! De reclame ziet er nu anders uit, maar de banners worden gewisseld. En Tchibo biedt het aan. Waarom ga je dan nog met zo'n iemand in zee?
Breekijzertje

Kaw schreef:
Breekijzertje schreef:Volgens mij is-ie er nu afgehaald hoor.

Bij mij staat er het gewoon nog op hoor! De reclame ziet er nu anders uit, maar de banners worden gewisseld. En Tchibo biedt het aan. Waarom ga je dan nog met zo'n iemand in zee?
Ik zie nu een of andere http://www.b-one.net maar da's wat anders..........
Plaats reactie