En hier nog wat 'Vurige Hartstochten' :roll:

Het valt mee dat het nog door de filtering komt :mrgreen:
Tchibo: da's toch die Duitse koffie? Is die zo vurig?jakobmarin schreef:Ik had niet verwacht van het RD dat op Refdag reclame werd gemaakt voor Tchibo (wat het ook mag zijn) op deze manier:
Die advertentie staat er al weken op, dus ze hadden het ook zelf wel kunnen verzinnen.... Zeker als je indenkt dat de Aldi-advertenties voor het RD altijd worden aangepast.Houthakker schreef:Was het misschien beter geweest even een telefoontje te plegen naar het Reformatorisch Dagblad?
En op die manier die mensen een handje te helpen?
Iedereen kan een foutje maken, iets over het hoofd zien.
Om dan meteen op een openbaar forum te schande te worden gemaakt, lijkt mij niet de meest juiste aanpak.
Groet,
Houthakker.
Bij mij staat er het gewoon nog op hoor! De reclame ziet er nu anders uit, maar de banners worden gewisseld. En Tchibo biedt het aan. Waarom ga je dan nog met zo'n iemand in zee?Breekijzertje schreef:Volgens mij is-ie er nu afgehaald hoor.
Dat het rd meeleest op dit forum is al verscheidene malen gebleken...................
Ik zie nu een of andere http://www.b-one.net maar da's wat anders..........Kaw schreef:Bij mij staat er het gewoon nog op hoor! De reclame ziet er nu anders uit, maar de banners worden gewisseld. En Tchibo biedt het aan. Waarom ga je dan nog met zo'n iemand in zee?Breekijzertje schreef:Volgens mij is-ie er nu afgehaald hoor.
Dat het rd meeleest op dit forum is al verscheidene malen gebleken...................