Hoe gek moet je zijn om een aanslag te plegen?
Hoe gek moet je zijn om een aanslag te plegen?
Er is een vreselijke aanslag gepleegd in Madrid.
Wereldwijd worden er veel terreuraanslagen gepleegd en beraamd.
Wat de ETA betreft (en tot op zeker hoogte ook AlQaida) lijkt het vrij zinloos: ze gaan echt geen onafhankelijke staat krijgen omdat ze onschuldige burgers vermoorden.
De daders zijn meestal heel intelligente mensen (ook de reden waarom ze moeilijk te vinden zijn).
Hoe komen deze mensen erbij om toch zulke gruweldaden te begaan?
Wereldwijd worden er veel terreuraanslagen gepleegd en beraamd.
Wat de ETA betreft (en tot op zeker hoogte ook AlQaida) lijkt het vrij zinloos: ze gaan echt geen onafhankelijke staat krijgen omdat ze onschuldige burgers vermoorden.
De daders zijn meestal heel intelligente mensen (ook de reden waarom ze moeilijk te vinden zijn).
Hoe komen deze mensen erbij om toch zulke gruweldaden te begaan?
Ben ik met je eens, vooral als ik een moslim in een aouto zie rijden met een paar stickers.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Er zit hier maar ee,n persoon achter. De grote ANTICHRIST, de moslim.
heb totaal geen respect meer voor deze mensen. Ik scheer iedre moslim over een kam, want als het er op aan komt zijn ze allemal hetzelfde.
?
Deze stickers zijn vaan een Ichtuvisje die wordt achtervolgd door een haai.
Moesten wij eens doen in een moslimland, maar dan andersom.
:iOorspronkelijk gepost door tukkertje
Er zit hier maar ee,n persoon achter. De grote ANTICHRIST, de moslim.
heb totaal geen respect meer voor deze mensen. Ik scheer iedre moslim over een kam, want als het er op aan komt zijn ze allemal hetzelfde.
?
We veroordelen een gedachtengoed, geen mensen, toch??
Om nou meteen de moslim tot antichrist te veroordelen, gaat wel erg ver en is ondoordacht.........
de aanslag vind ik echt verschrikkelijk, zo veel onnodig leed. Zo'n groot bloedbad, gewoon niet te beschrijven... ik vind het absurd, snap niet wat mensen hiermee proberen te bereiken, waarschijnlijk alleen angst, terreur. Ik snap niet hoe mensen zo denken, dat mensen zo graag macht willen dat ze het er voor over hebben zoveel onschuldige mensen te vermoorden......
de aanslag vind ik echt verschrikkelijk, zo veel onnodig leed. Zo'n groot bloedbad, gewoon niet te beschrijven... ik vind het absurd, snap niet wat mensen hiermee proberen te bereiken, waarschijnlijk alleen angst, terreur. Ik snap niet hoe mensen zo denken, dat mensen zo graag macht willen dat ze het er voor over hebben zoveel onschuldige mensen te vermoorden......
Juist, helemaal waar!Oorspronkelijk gepost door kridje
Een mens zelf hoef niet gek te zijn om een aanslag te plagen! Het is de duivel die erachter zit! We hebben dan ook alleen aan Gods genade te danken dat we niet zulke daden doen.
Uit het hart komt voort boze bedenkingen, doodslagen, overspelen, hoererijen, dieverijen, valse getuigenissen, lasteringen. (Zie Matt. 15)
Het is enkel genade dat wij niet zulke daden verichten. Ook wij zijn van nature kinderen des toorns, gelijk ook de terroristen. (Zie Ef. 2)
Liever Turks dan Paaps
Ik snap niet dat sommige mensen hier dit niet inzien dat heden ten dage de moslims onze grootste bedreiging is.
Laten we onze ogen openen voordat het te laat is.
En Pim, ik heb in principe helemaal niets tegen moslims, maar weet je wat het erge is van die mensen. Ze praten mooi met je mee, maar zodra er de nood aan de man komt, dan staan ze ineens allemaal achter elkaar. Of ze nu extreem zijn of gematigd.
Laten we onze ogen openen voordat het te laat is.
En Pim, ik heb in principe helemaal niets tegen moslims, maar weet je wat het erge is van die mensen. Ze praten mooi met je mee, maar zodra er de nood aan de man komt, dan staan ze ineens allemaal achter elkaar. Of ze nu extreem zijn of gematigd.