Hoe gek moet je zijn om een aanslag te plegen?

Orckie

Hoe gek moet je zijn om een aanslag te plegen?

Bericht door Orckie »

Er is een vreselijke aanslag gepleegd in Madrid.
Wereldwijd worden er veel terreuraanslagen gepleegd en beraamd.

Wat de ETA betreft (en tot op zeker hoogte ook AlQaida) lijkt het vrij zinloos: ze gaan echt geen onafhankelijke staat krijgen omdat ze onschuldige burgers vermoorden.
De daders zijn meestal heel intelligente mensen (ook de reden waarom ze moeilijk te vinden zijn).
Hoe komen deze mensen erbij om toch zulke gruweldaden te begaan?
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Hoe kan het dan, dat het aantal moslims wel stijgt?

Het is zeker niet de manier van handelen. Het is volledig mens onterend, en ik kan het van géén kant goedkeuren, het zij ETA, het zij AL-QUIDA. Maakt niet uit wat of wie. Dit is belachelijk.
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Er zit hier maar ee,n persoon achter. De grote ANTICHRIST, de moslim.

heb totaal geen respect meer voor deze mensen. Ik scheer iedre moslim over een kam, want als het er op aan komt zijn ze allemal hetzelfde.

:?:?
Orckie

Bericht door Orckie »

zou het niet kunnen zijn, dat zulke terroristen er gewoon op kicken dat ze macht hebben over anderen? Net als mensen die nare computervirussen de wereld insturen waar verder ook niemand wat mee opschiet?
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje

heb totaal geen respect meer voor deze mensen. Ik scheer iedre moslim over een kam, want als het er op aan komt zijn ze allemal hetzelfde.

Ben ik met je eens, vooral als ik een moslim in een aouto zie rijden met een paar stickers.

Deze stickers zijn vaan een Ichtuvisje die wordt achtervolgd door een haai.

Moesten wij eens doen in een moslimland, maar dan andersom.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje

:i

We veroordelen een gedachtengoed, geen mensen, toch??
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Ik weet niet, maar volgens mij is tukker wel een beetje snel met veroordelen van mensen de laatste tijd of ben ik nu aan het veroordelen?
Wil ik beslist niet dus als het niet waar is tukker zeg het dan maar.:t
LAten we Tukker niet veroordelen, maar zijn daden! ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Om nou meteen de moslim tot antichrist te veroordelen, gaat wel erg ver en is ondoordacht.........

de aanslag vind ik echt verschrikkelijk, zo veel onnodig leed. Zo'n groot bloedbad, gewoon niet te beschrijven... ik vind het absurd, snap niet wat mensen hiermee proberen te bereiken, waarschijnlijk alleen angst, terreur. Ik snap niet hoe mensen zo denken, dat mensen zo graag macht willen dat ze het er voor over hebben zoveel onschuldige mensen te vermoorden......
memento

Bericht door memento »

Om nou meteen de moslim tot antichrist te veroordelen, gaat wel erg ver en is ondoordacht.........
Alles wat niet leert dat Christus de Zoon van God is, is anti-Christelijk.

[Aangepast op 12/3/04 door memento]
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Een mens zelf hoef niet gek te zijn om een aanslag te plagen! Het is de duivel die erachter zit! We hebben dan ook alleen aan Gods genade te danken dat we niet zulke daden doen.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door kridje
Een mens zelf hoef niet gek te zijn om een aanslag te plagen! Het is de duivel die erachter zit! We hebben dan ook alleen aan Gods genade te danken dat we niet zulke daden doen.
Juist, helemaal waar!

Uit het hart komt voort boze bedenkingen, doodslagen, overspelen, hoererijen, dieverijen, valse getuigenissen, lasteringen. (Zie Matt. 15)

Het is enkel genade dat wij niet zulke daden verichten. Ook wij zijn van nature kinderen des toorns, gelijk ook de terroristen. (Zie Ef. 2)
Liever Turks dan Paaps
Matthijs

Bericht door Matthijs »

De grootste anti-christ woont in ons aller verdorven hart!
Liever Turks dan Paaps
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik snap niet dat sommige mensen hier dit niet inzien dat heden ten dage de moslims onze grootste bedreiging is.

Laten we onze ogen openen voordat het te laat is.

En Pim, ik heb in principe helemaal niets tegen moslims, maar weet je wat het erge is van die mensen. Ze praten mooi met je mee, maar zodra er de nood aan de man komt, dan staan ze ineens allemaal achter elkaar. Of ze nu extreem zijn of gematigd.
Plaats reactie