Belangrijkste item bij verkiezingen

Plaats reactie
bjdendekker

Belangrijkste item bij verkiezingen

Bericht door bjdendekker »

Wat is het belangrijkste onderwerp voor u bij de komende verkiezingen? Wat geeft de doorslag om op een bepaalde partij te stemmen?
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Ik moet zeggen dat ik niet zo maar een bepaald item boven alle andere zou willen stellen. Maar de onderwerpen in bovenstaande lijst die ik belangrijk vind bij de verkiezingen:
- Economie
- Sociaal beleid
- Buitenlands beleid
- Milieu
Em.

Bericht door Em. »

tja, 1tje is best wel lastig ja,

wat mij betreft:
-geloof
-economie
-sociaal beleid
Adje

Bericht door Adje »

Geloof
Milieu
Onderwijs
parsifal

Bericht door parsifal »

Geloof,
Sociaal beleid
milieu

De laatste twee worden bij mij concreet gemaakt door een afkeer van EU en WTO. Waardoor het milieu eraan gaat, en de sterkste moet winnen
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Mirror

Bericht door Mirror »

Ik heb voor waarden en normen gekozen. Geloof vind ik het belangrijkst, maar is mi geen item in een verkiezingsprogramma, maar een levensvisie die het hele verkiezingsprogramma, en daarmee alle andere items, doortrekt.

Veiligheid, sociaal beleid en economie vind ik ook belangrijk.
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Ik hoop op 22 januari mijn stem te geven aan een partij die het meest overeenkomt met het theocratisch gedachtengoed.
Lezen we bv. in de bergrede 'maar zoekt eerst het Koninkrijk Gods en Zijn gerechtigheid, en al deze dingen zullen u toegeworpen worden' dan zien we gelijk dat het allereerst moet gaan om het Koninkrijk Gods en vanuit dit zal heilzaam werken op alle beleidsterreinen.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Plaats reactie