Belangrijkste item bij verkiezingen
Belangrijkste item bij verkiezingen
Wat is het belangrijkste onderwerp voor u bij de komende verkiezingen? Wat geeft de doorslag om op een bepaalde partij te stemmen?
Geloof,
Sociaal beleid
milieu
De laatste twee worden bij mij concreet gemaakt door een afkeer van EU en WTO. Waardoor het milieu eraan gaat, en de sterkste moet winnen
Sociaal beleid
milieu
De laatste twee worden bij mij concreet gemaakt door een afkeer van EU en WTO. Waardoor het milieu eraan gaat, en de sterkste moet winnen
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- ndonselaar
- Contacteer:
Ik hoop op 22 januari mijn stem te geven aan een partij die het meest overeenkomt met het theocratisch gedachtengoed.
Lezen we bv. in de bergrede 'maar zoekt eerst het Koninkrijk Gods en Zijn gerechtigheid, en al deze dingen zullen u toegeworpen worden' dan zien we gelijk dat het allereerst moet gaan om het Koninkrijk Gods en vanuit dit zal heilzaam werken op alle beleidsterreinen.
Lezen we bv. in de bergrede 'maar zoekt eerst het Koninkrijk Gods en Zijn gerechtigheid, en al deze dingen zullen u toegeworpen worden' dan zien we gelijk dat het allereerst moet gaan om het Koninkrijk Gods en vanuit dit zal heilzaam werken op alle beleidsterreinen.
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini