SGP: Premier moet Kamer ontbinden
DEN HAAG - Premier Balkenende moet zo snel mogelijk de Tweede Kamer ontbinden. De ordinaire en voortdurende machtsstrijd binnen de LPF maakt dat de huidige coalitie niet langer door kan gaan. De LPF-ruzies schaden parlement en politiek en zijn nadelig voor het aanzien
van Nederland in Europa.
Die gedachte zal SGP-leider Van der Vlies
woensdag inbrengen in het debat over de begroting van het departement van
Algemene Zaken. In een ingezonden stuk in NRC Handelsblad doen hij en zijn
voorlichter De Bruyne Balkenende nu
alvast de suggestie aan de hand zo snel
mogelijk de Kamer te ontbinden. „Zoals
het nu gaat, kan het niet langer.â€
ontbinden van de 2e kamer
Zo snelmogelijk ontbinden.
Ik wordt het spuugzat dat geruzie van deze mannen. Zolang ze in het kabinet zitten hebben ze alleen maar ruzie gemaakt en aan beleidszaken volgens mij niets gedaan.
Hopenlijk komen ze na de verkiezingen niet meer terug, zelfs niet met 1 zetel.
Binnenkorte tijd zullen waarschijnlijk een groep mensen gelijk krijgen die al van te voren hadden emeld dat dit kabinet het einde van dit jaar niet zouden halen. waaronder ook ondergetekende en laten we maar zeggen gelukkig dat het snel afgelopen zal zijn. Het is gewoon een aanfluiting naar het buitenland toe dat er zo´n stelletje onbenullen aan het bewind gekomen zijn.
Groeten Jelle (voor het vallen van dit kabinet) en zorg dan bij nieuwe verkiezingen dat de SGP ens wat meer in de melk te brokkelen krijgt.
Ik wordt het spuugzat dat geruzie van deze mannen. Zolang ze in het kabinet zitten hebben ze alleen maar ruzie gemaakt en aan beleidszaken volgens mij niets gedaan.
Hopenlijk komen ze na de verkiezingen niet meer terug, zelfs niet met 1 zetel.
Binnenkorte tijd zullen waarschijnlijk een groep mensen gelijk krijgen die al van te voren hadden emeld dat dit kabinet het einde van dit jaar niet zouden halen. waaronder ook ondergetekende en laten we maar zeggen gelukkig dat het snel afgelopen zal zijn. Het is gewoon een aanfluiting naar het buitenland toe dat er zo´n stelletje onbenullen aan het bewind gekomen zijn.
Groeten Jelle (voor het vallen van dit kabinet) en zorg dan bij nieuwe verkiezingen dat de SGP ens wat meer in de melk te brokkelen krijgt.
Volgens internet editie van het RD is het kabinet gevallen!
Ben nu al zeer benieuwd naar de nieuwe verkiezingsuitslagen. Als Heinsbroek een eigen partij gaat oprichten heb je de kans dat heel veel LPF stemmers ipv LPF op Heinsbroek stemmen. Die man was nog wel aardig populair.
Natuurlijk ook benieuwd of SGP derde zetel terug krijgt.
Ben nu al zeer benieuwd naar de nieuwe verkiezingsuitslagen. Als Heinsbroek een eigen partij gaat oprichten heb je de kans dat heel veel LPF stemmers ipv LPF op Heinsbroek stemmen. Die man was nog wel aardig populair.
Natuurlijk ook benieuwd of SGP derde zetel terug krijgt.