ontbinden van de 2e kamer

Plaats reactie
rekna

ontbinden van de 2e kamer

Bericht door rekna »

SGP: Premier moet Kamer ontbinden

DEN HAAG - Premier Balkenende moet zo snel mogelijk de Tweede Kamer ontbinden. De ordinaire en voortdurende machtsstrijd binnen de LPF maakt dat de huidige coalitie niet langer door kan gaan. De LPF-ruzies schaden parlement en politiek en zijn nadelig voor het aanzien
van Nederland in Europa.

Die gedachte zal SGP-leider Van der Vlies
woensdag inbrengen in het debat over de begroting van het departement van
Algemene Zaken. In een ingezonden stuk in NRC Handelsblad doen hij en zijn
voorlichter De Bruyne Balkenende nu
alvast de suggestie aan de hand zo snel
mogelijk de Kamer te ontbinden. „Zoals
het nu gaat, kan het niet langer.â€
madelief

Bericht door madelief »

Dus weer naar de stem bus....
Zit ik niet echt op te wachten maar dit is ook een rommeltje. Iedere dag weer de LpF in het nieuws.
Word je toch ook sjacho om.............
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Rens
Het is dan alleen zeer te wensen dat de geluiden van CU en SGP luider doorklinken in deze door en door verrote maatschappij dan voorheen.

Groet, Rens
Dus wat wordt onze stemkeus????? :%
madelief

Bericht door madelief »

Dat is voor iedereen persoonlijk toch...........
Maar ik hoop dat het CDA weer veel stemmen krijgt. Daar heb je meer aan dan klein rechts........
En het CDA kanmeer bereiken dan klein rechts denk ik zelf.
:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Zo snelmogelijk ontbinden.
Ik wordt het spuugzat dat geruzie van deze mannen. Zolang ze in het kabinet zitten hebben ze alleen maar ruzie gemaakt en aan beleidszaken volgens mij niets gedaan.
Hopenlijk komen ze na de verkiezingen niet meer terug, zelfs niet met 1 zetel.

Binnenkorte tijd zullen waarschijnlijk een groep mensen gelijk krijgen die al van te voren hadden emeld dat dit kabinet het einde van dit jaar niet zouden halen. waaronder ook ondergetekende en laten we maar zeggen gelukkig dat het snel afgelopen zal zijn. Het is gewoon een aanfluiting naar het buitenland toe dat er zo´n stelletje onbenullen aan het bewind gekomen zijn.

Groeten Jelle (voor het vallen van dit kabinet) en zorg dan bij nieuwe verkiezingen dat de SGP ens wat meer in de melk te brokkelen krijgt.
wpv

Bericht door wpv »

Zojuist gehoord op de radio:

De beide LPF-ministers zijn opgestapt. Mat Herben wordt fractievoorzitter. Het kabinet zit(voorlopig) nog.
Jelle

Bericht door Jelle »

Je loopt al weer achter WPV, zo juist gehoord dat VVD en CDA niet akkorrd gaan met alleen opstappen van de twee ministers.
Wordt vervolgd
WSO

Bericht door WSO »

Komen na de verkiezingen niet meer terug.

Probeer maar eens een lijst samen te stellen met 28 LPF kandidaten. Lukt ze nooit. :,:,
Kislev

Bericht door Kislev »

Volgens internet editie van het RD is het kabinet gevallen!

Ben nu al zeer benieuwd naar de nieuwe verkiezingsuitslagen. Als Heinsbroek een eigen partij gaat oprichten heb je de kans dat heel veel LPF stemmers ipv LPF op Heinsbroek stemmen. Die man was nog wel aardig populair.

Natuurlijk ook benieuwd of SGP derde zetel terug krijgt.
rekna

Bericht door rekna »

Origineel geplaatst door Kislev
Natuurlijk ook benieuwd of SGP derde zetel terug krijgt.

Daar gaan we voor!!!:,:,:,:,
madelief

Bericht door madelief »

Ik niet hoor. Ik vind persoonlijk de sgp veel te veel tegen de vrouw.
Nee hoor geef mij maar de CDA. Ook al heeft die ook wel eens dingen waar van je zegt..pffffffff moet dat nu. Maar dat heb ik bij de SGP nog meer. Dus ja moet je kiezen tussen twee kwaden. :,
Plaats reactie