sinds vorige week heb ik een cd-rewriter
in windows xp doe ik het gewoon middels kopieeren en plakken ze worden dan in een tijdelijk bestand "gereed om te branden" gezet.
vervolgesn geef ik opdracht om ze op de lege cd te zetten. ze worden er dan opgezet, maar vervolgens kan ik ze niet afdraaien. ( geen geluid, wel tracks te zien in realplayer en mediaplayer)
wat doe ik fout en wie kan me helpen?? :bu
[Edited on 2/12/02 by Billy]
zelf CD's branden
sinds vorige week heb ik een cd-rewriter
in windows xp doe ik het gewoon middels kopieeren en plakken ze worden dan in een tijdelijk bestand "gereed om te branden" gezet.
vervolgesn geef ik opdracht om ze op de lege cd te zetten. ze worden er dan opgezet, maar vervolgens kan ik ze niet afdraaien. ( geen geluid, wel tracks te zien in realplayer en mediaplayer)
billy als je een muziek cd wil kopieren kun je de nummertjes niet door middel van kopieren en plakken over zetten
gebruik dan nero burning rom ofzo
en de snel heid maakt vol;gens mij ook niet uit ik brand muziek met 16 keer
je kan ook in je mediaspeler (in windows xp) de cd kopieren en dan branden
duurt wel lang
zat er geen brandsoftware bij de speler????
en welk merk is het ?
[Edited on 2/13/02 by Ruth]
gebruik dan nero burning rom ofzo
en de snel heid maakt vol;gens mij ook niet uit ik brand muziek met 16 keer
je kan ook in je mediaspeler (in windows xp) de cd kopieren en dan branden
duurt wel lang
zat er geen brandsoftware bij de speler????
en welk merk is het ?
billy je moet even in het configuratie schep je cd speler digitaal af laten spelen er is geen audio kabel aan gesloten in je computer...
Origineel geplaatst door Jelle
Mijn ervaring is dat zelfgebrande cd´s op de ene speler wel werken en op de andere niet.
Bij mij in de huiskamer kan ik de zelfgebrande cd´s niet afspelen terwijl ze het in de auto of bij mij in het kantoor wel doen. Zit volgens mij ook in de cd-speler die je hebt.