Welke bordspellen zijn favouriet
Welke bordspellen zijn favouriet
Heeft iemand nog bordspellen die hij heel graag doet.
Ik ben zelf sowieso een spelletjes fan, kan ze niet allemaal noemen, maar begin hier maar mee:
Stratego
Axis and Alliens
Kolonisten van Catan
Ben benieuwd.
Ik ben zelf sowieso een spelletjes fan, kan ze niet allemaal noemen, maar begin hier maar mee:
Stratego
Axis and Alliens
Kolonisten van Catan
Ben benieuwd.
Zeker, maar mijn vriendin houdt niet van alle spellen waar ik wel van hou. Gelukkig is ze zo geweldig dat ze me gerust een spel laat spelen met vrienden en daar dan gewoon bijzit. (Catan, jij zult het weten is altijd lekker discusseren/overtuigen/proberen te manipuleren en daar houd ze niet zo van en ook niet van tactische spellen)
Met haar doe ik rummikub, set, vier op een rij, scrabble, triominos e.d. vindeb we allebei leuk. En je hebt gelijk is erg gezellig!
[Aangepast op 17/2/05 door MS]
Met haar doe ik rummikub, set, vier op een rij, scrabble, triominos e.d. vindeb we allebei leuk. En je hebt gelijk is erg gezellig!
[Aangepast op 17/2/05 door MS]
Je weet niet wat je mist!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Uhm, geldt sjoelen ook?:D
Doe je toch ook op een bord?
Ik hou van nostalgische spelletjes!
Weg met al die nieuwe spellen als Colonisten van Catan! Als je me sacharijnig wil hebben, dan moet je me uitnodigene voor spelletje Colonisten van Catan:?
Maar sjoelen is op zijn tijd ook leuk, maar wat vindt jij dan nog meer nostalgische spelletjes die je leuk vindt?
Of eigenlijk helemaal geen spelletjes liefhebber?
Ik was al een keer aan de spelregels begonnen, maar dat viel tegen. We komen er nog wel een keer aan toe.Oorspronkelijk gepost door MarjanAls je van handelen houdt wel. Je moet even door de spelregels heen dan lukt het wel. Ik ben er slecht in helaas...Oorspronkelijk gepost door MS
He Boonanza, paar maanden geleden gehad van mijn pa en ma, nog niet aan toe gekomen. Is blijkbaar heel leuk?
Voor een potje dammen ben ik ook nog wel voor te porren.Oorspronkelijk gepost door MSJe weet niet wat je mist!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Uhm, geldt sjoelen ook?:D
Doe je toch ook op een bord?
Ik hou van nostalgische spelletjes!
Weg met al die nieuwe spellen als Colonisten van Catan! Als je me sacharijnig wil hebben, dan moet je me uitnodigene voor spelletje Colonisten van Catan:?
Maar sjoelen is op zijn tijd ook leuk, maar wat vindt jij dan nog meer nostalgische spelletjes die je leuk vindt?
Of eigenlijk helemaal geen spelletjes liefhebber?
Dan houdt het wel op met de nostalgische spellen.
Rummikub vind ik ook erg leuk.
Ik heb een hekel aan spelletjes die langer dan een halfuur duren.