Welke bordspellen zijn favouriet

MS

Welke bordspellen zijn favouriet

Bericht door MS »

Heeft iemand nog bordspellen die hij heel graag doet.

Ik ben zelf sowieso een spelletjes fan, kan ze niet allemaal noemen, maar begin hier maar mee:

Stratego
Axis and Alliens
Kolonisten van Catan

Ben benieuwd.
takkie

Bericht door takkie »

Kolonisten is mijn favouriet, we doen het wel eens met vrienden, beregezellig:D:D:D

enne, beetje off-topic maar wat ook een favouriet is: Koehandel
Lecram

Bericht door Lecram »

ik vind darten wel grappig.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

dammen
MS

Bericht door MS »

Al deze spelen mogen in meer en minder mate bij mijn lijstje erbij. Ben wat dat betreft echt een spelletjes fanaat, alleen veel te weinig tijd. Vriendin, school, e.d.
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door MS
Al deze spelen mogen in meer en minder mate bij mijn lijstje erbij. Ben wat dat betreft echt een spelletjes fanaat, alleen veel te weinig tijd. Vriendin, school, e.d.
Je kunt het toch ook met je vriendin doen? juist gezellig
MS

Bericht door MS »

Zeker, maar mijn vriendin houdt niet van alle spellen waar ik wel van hou. Gelukkig is ze zo geweldig dat ze me gerust een spel laat spelen met vrienden en daar dan gewoon bijzit. (Catan, jij zult het weten is altijd lekker discusseren/overtuigen/proberen te manipuleren en daar houd ze niet zo van en ook niet van tactische spellen)
Met haar doe ik rummikub, set, vier op een rij, scrabble, triominos e.d. vindeb we allebei leuk. En je hebt gelijk is erg gezellig!

[Aangepast op 17/2/05 door MS]
Marjan

Bericht door Marjan »

Dé topper hier is op het moment Boonanza. Jongste zoon doet ook graag Kolonisten en Monopoly. Verder hebben we al drie scrabblespellen versleten.
Be yourself, there are plenty of others.
MS

Bericht door MS »

He Boonanza, paar maanden geleden gehad van mijn pa en ma, nog niet aan toe gekomen. Is blijkbaar heel leuk?
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Uhm, geldt sjoelen ook?:D
Doe je toch ook op een bord?
Ik hou van nostalgische spelletjes!
Weg met al die nieuwe spellen als Colonisten van Catan! Als je me sacharijnig wil hebben, dan moet je me uitnodigene voor spelletje Colonisten van Catan:?
Marjan

Bericht door Marjan »

He Boonanza, paar maanden geleden gehad van mijn pa en ma, nog niet aan toe gekomen. Is blijkbaar heel leuk?
Als je van handelen houdt wel. Je moet even door de spelregels heen dan lukt het wel. Ik ben er slecht in helaas...
Be yourself, there are plenty of others.
MS

Bericht door MS »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Weg met al die nieuwe spellen als Colonisten van Catan! Als je me sacharijnig wil hebben, dan moet je me uitnodigene voor spelletje Colonisten van Catan:?
Je weet niet wat je mist!

Maar sjoelen is op zijn tijd ook leuk, maar wat vindt jij dan nog meer nostalgische spelletjes die je leuk vindt?
Of eigenlijk helemaal geen spelletjes liefhebber?
MS

Bericht door MS »

Oorspronkelijk gepost door Marjan
Als je van handelen houdt wel. Je moet even door de spelregels heen dan lukt het wel. Ik ben er slecht in helaas...
Ik was al een keer aan de spelregels begonnen, maar dat viel tegen. We komen er nog wel een keer aan toe.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Je weet niet wat je mist!

Maar sjoelen is op zijn tijd ook leuk, maar wat vindt jij dan nog meer nostalgische spelletjes die je leuk vindt?
Of eigenlijk helemaal geen spelletjes liefhebber?
Voor een potje dammen ben ik ook nog wel voor te porren.
Dan houdt het wel op met de nostalgische spellen.

Rummikub vind ik ook erg leuk.

Ik heb een hekel aan spelletjes die langer dan een halfuur duren.
MS

Bericht door MS »

Heb trouwens nog een spel die ik toch eigenlijk niet onvermeld moet laten:
Pokeren ook heel leuk:bu. Lekker bluffen.
Plaats reactie