Deze gedachte een beetje!

Dit zijn toch ook argumenten, David J?Oorspronkelijk gepost door UnionistIk kan natuurlijk niet voor alle neeërs praten, en ik weet dat de motieven verschillend zijn.Oorspronkelijk gepost door astroguyIk neem aan jij dan wel??Oorspronkelijk gepost door UnionistTuurlijk. Jij hebt er niet de nadelen vanOorspronkelijk gepost door astroguy
Om maar de knuppel tussen de kippen te gooinen. Mijn JA stem is inmiddels gestuurd naar het stem bureau (zijnde de ambassade.![]()
De zgn tegenstemmers lijken wij wel te weten wat ze niet willen maar op dit forum heb ik nog niet gehoord wat ze dan eigenlijk willen bereiken met hun tegenstem.
Maar voor mij geldt dat Europa prima is waar het niet gemist kan worden, zoals in grensoverschrijdende milieuproblematiek, en economische samenwerking en solidariteit prima is, maar met mijn NEE-stem wil ik een halt toeroepen aan de verdergaande politieke integratie van Europa. Wat mij betreft had de trein vóór Maastricht al mogen stoppen, maar the show had to go on. Nou, wat mij betreft gaat het doek neer. The End. This show was sponsored by yourself, especiaaly by the Dutch among us.
Het Europa van deze grondwet is beslist niet democatisch, al doet men net van wel. De perikelen rond dit referendum tonen dat weer pijnlijk aan.
Bovendien heeft men mij absoluut niet kunnen overtuigen van het nut van b.v. een Europese president.
Ik heb een beter voorstel: we laten het lot bepalen.Oorspronkelijk gepost door Lassie
En als het Nee wordt, dan in nov. weer stemmen? (raar hoor).