Ik zie het gevaar wel, maar moeten we dat bestrijden, zoals dat op deze site gebeurt? Daar wordt het helealexv schreef:-DIA- schreef:Vreemd... heel vreemd zelfs. Weinig vertrouwen in deze schrijfsels.alexv schreef:Wat we eigenlijk allemaal weten wordt hier nog even op een rij gezet http://eunmask.wordpress.com/2014/06/17 ... ingepland/
Ik denk dat het meer een fanatieke anti-islamsite is dan werkelijk verantwoorde informatie.
Jij denkt, maar wat is er nu feitenlijk onwaar aan deze lijst met argumenten? Hier wordt een lijst met feiten gegeven en wat klopt er nu niet aan deze lijst?
Je gaat me toch niet vertellen dat je ook een ontkenner bent? Jij hebt dit topic gestart.
verschijnsel van de islamisering als het ware losgekoppeld van de tijd waarin we leven, de tijd van de secularisatie.
Waarin alles gaat wankelen en allerlei machten winnen. Dat kan grote onrust geven, maar we geloven
toch ook dat er niets bij geval gebeurt. Als we de islamisering bezien vanuit het Bijbelse denken dan kunnen we vrezen voor vervolging.
Maar niet van de islam op zich een punt te maken. Dit staat alles in de context van onze verheidenste wereld in West-Europa, of wellicht geheel Europa.
Denk aan de tijd van de Richteren. Als het volk afweek werd het benauwd en verdrukt door de vijanden van
het volk. God zond toen nog de richters die Hij gebruikte om het volk terug te doen keren. Daar zien we in
deze tijden niet zo veel van. Men ziet het probleem ook als een probleem dat de wereld dwars zit in hun
uitleving, en dat brengt veel meer in beweging als dat het enkel de kerk vervolgde.