Zita schreef: wat is er nou wel Zeeland? Waag het niet om op Flakkee het woord Zeeland in de mond te nemen, want dan word je het eiland afgeknikkerd. Nou blijkt Zeeuws Vlaanderen ook al geen Zeeland te zijn. Wat houden ze daar nog over?

Zita schreef: wat is er nou wel Zeeland? Waag het niet om op Flakkee het woord Zeeland in de mond te nemen, want dan word je het eiland afgeknikkerd. Nou blijkt Zeeuws Vlaanderen ook al geen Zeeland te zijn. Wat houden ze daar nog over?
Het is Zeeland. Er wonen alleen reserve-Belgen. Maar het hoort nog bij Nederland.Zita schreef:wat is er nou wel Zeeland? Waag het niet om op Flakkee het woord Zeeland in de mond te nemen, want dan word je het eiland afgeknikkerd. Nou blijkt Zeeuws Vlaanderen ook al geen Zeeland te zijn. Wat houden ze daar nog over?henriët schreef:ZEELAND...Hendrikus schreef:doe je een keer zeeland, is het wéér niet goedhenriët schreef:oooooooh sluis..
ja,
ok.. maar da s d'overkante
heet wel zeeland, maar is voor ons al een beetje België![]()
niet half belgië![]()
Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.jan33willem schreef:Waar is dit?
't Is een vierkante nieuwbouwwijk in Noord-Holland...Hendrikus schreef:Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.
het zijn niet de grote vinexwijken in de Haarlemmermeer iigjan33willem schreef:'t Is een vierkante nieuwbouwwijk in Noord-Holland...Hendrikus schreef:Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.
Ik heb het licht gezien... Heerhugowaard!jan33willem schreef:'t Is een vierkante nieuwbouwwijk in Noord-Holland...Hendrikus schreef:Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.
Marco schreef:Ik heb het licht gezien... Heerhugowaard!jan33willem schreef:'t Is een vierkante nieuwbouwwijk in Noord-Holland...Hendrikus schreef:Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.
licht vanwege de straatnamen...
Google Earth of zo..albion schreef:Marco schreef: Ik heb het licht gezien... Heerhugowaard!
(en hoe zie je die straatnamen dan?????????????????????)
Marco schreef:Google Earth of zo..albion schreef:Marco schreef: Ik heb het licht gezien... Heerhugowaard!
(en hoe zie je die straatnamen dan?????????????????????)
Open http://maps.google.nl/maps?q=N+52%B0+39 ... %B0+48.100
en klik op kaart..
edit: link wat nauwkeuriger gemaakt...