Zita schreef: wat is er nou wel Zeeland? Waag het niet om op Flakkee het woord Zeeland in de mond te nemen, want dan word je het eiland afgeknikkerd. Nou blijkt Zeeuws Vlaanderen ook al geen Zeeland te zijn. Wat houden ze daar nog over?
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het is Zeeland. Er wonen alleen reserve-Belgen. Maar het hoort nog bij Nederland.Zita schreef:wat is er nou wel Zeeland? Waag het niet om op Flakkee het woord Zeeland in de mond te nemen, want dan word je het eiland afgeknikkerd. Nou blijkt Zeeuws Vlaanderen ook al geen Zeeland te zijn. Wat houden ze daar nog over?henriët schreef:ZEELAND...Hendrikus schreef:doe je een keer zeeland, is het wéér niet goedhenriët schreef:oooooooh sluis..
ja,
ok.. maar da s d'overkante
heet wel zeeland, maar is voor ons al een beetje België![]()
niet half belgië![]()
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.jan33willem schreef:Waar is dit?
~~Soli Deo Gloria~~
Tollebeek?
-
jan33willem
't Is een vierkante nieuwbouwwijk in Noord-Holland...Hendrikus schreef:Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.
het zijn niet de grote vinexwijken in de Haarlemmermeer iigjan33willem schreef:'t Is een vierkante nieuwbouwwijk in Noord-Holland...Hendrikus schreef:Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.
Ik heb het licht gezien... Heerhugowaard!jan33willem schreef:'t Is een vierkante nieuwbouwwijk in Noord-Holland...Hendrikus schreef:Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.
licht vanwege de straatnamen...
Marco schreef:Ik heb het licht gezien... Heerhugowaard!jan33willem schreef:'t Is een vierkante nieuwbouwwijk in Noord-Holland...Hendrikus schreef:Je moet ons maar een hint geven, want blijkbaar weet hier niemand de weg.
(en hoe zie je die straatnamen dan?????????????????????)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Google Earth of zo..albion schreef:Marco schreef: Ik heb het licht gezien... Heerhugowaard!
Open http://maps.google.nl/maps?q=N+52%B0+39 ... %B0+48.100
en klik op kaart..
edit: link wat nauwkeuriger gemaakt...
Marco schreef:Google Earth of zo..albion schreef:Marco schreef: Ik heb het licht gezien... Heerhugowaard!
Open http://maps.google.nl/maps?q=N+52%B0+39 ... %B0+48.100
en klik op kaart..
edit: link wat nauwkeuriger gemaakt...
Ik denk dat je gelijk hebt, nu jouw foto
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus, moet ik aan een soort klooster denken ( Brabant )? Of misschien een gedeelte van een kasteel? (Kasteel Woerden lijkt er wel wat op, maar is het niet).
Misschien kun je ietsjepietsje meer van de foto laten zien?