Inderdaad proactief het geweld veroordelen. Radicaal linkse mensen zoals Silvana Simons en Stephan van Baarle kunnen een voorbeeld nemen aan Widlers, Van Haga en de Vos.
Presidentsverkiezingen USA 2024
-
Re: Presidentsverkiezingen USA 2024
-
De aanklacht van mishandeling ziet niet op gezellig feestje op de A12. Waarbij het interessant is om te zien hoe lief de mensen tegen de politie en PowNews zijn.Profesto schreef: ↑Gisteren, 22:29XR in Den Haag was muziek van Mozart op de A12, geen ingegooide ruiten en poging tot brandstichting bij een politieke partij.MGG schreef: ↑Gisteren, 21:18De knokploegen van rechtsProfesto schreef: ↑Gisteren, 20:39 Dit is wel een vreemd gesprek op de dag dat een rechtse demonstratie er voor zorgt dat de partijburelen van D66 geen ramen meer hebben, journalisten zijn mishandeld, politie is aangevallen en weet ik wat nog meer voor rottigheid.
De knokploegen van rechts marcheren door de straten maar links is het grote gevaar volgens sommigen hier.![]()
. Extinction Rebellion is zeker de linkse knokploegen die met geweld en dwang hun mening op wil dringen.
-
Het is ook wereldwijd in nieuws gekomen zie ik.. Misschien neemt Trump het wel op voor de demonstranten en komt hij met sancties
-
Ik vermoed dat mijn kennis van vlaggen en geschiedenis beter is dan die van jou. Alleen al omdat jij eens = zet tussen de prinsenvlag en de NSB vlag.Profesto schreef: ↑Gisteren, 22:31Volgens mij ben je in de war met de Palestijnse vlag.MGG schreef: ↑Gisteren, 21:21Waar zag je NSB-vlaggen?
Kom aub niet aan met de prinsenvlag. De door de staat gefinancierde media lijkt dit probeert te frame. Wie de geschiedenis kent en serieus wil nemen weet beter.
Ik zie vaker de Hamas vlag bij een 'demo'. Het steunen van terroristen lijkt in Nederland niet meer vreemd. De support zit zelf in de tweedekamer bij een partij als Denk.
En ja, ik had het inderdaad over de prinsenvlag. Ik denk dat je je kennis over de geschiedenis even moet bijspijkeren.
Als je een tijdlijn tekent dan kom je tot de conclusie dat de NSB hooguit een vlag gejat kan hebben. Dat maakt die vlag niet hun eigendom. Als je in India een Swastika ziet, denk je dan ook dat het standaard een nazi symbool is