Overleden docent in Den Haag

Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Rachmaninov
Toe maar "die allochtonen"!!
Wie heeft Pim Fortuyn vermoord?
Ook een allochtoon?

:,:, punt voor rachmaninov:u:u:u

al hoewel die moordenaar van Pim was een

Links-extremist

en daar heeft BILLY het helemaal mee gehad .............

om in dezelfde bewoordingen te blijven

die zijn even erg als een moslimfundamentalist:cool::cool::cool:

oeii bill , wat zeg je nu weer??

LEVE het CONSERVATIEVE RECHTSE KAMP!!

[Aangepast op 14/1/04 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik ga je zeggen dat dit nog wel eens uit de hand kan gaan lopen. Zo langzamerhand is de maat een keer vol. Die allochtonen hebben altijd hun mond vol van respect dit , respect dat. Zij hebben nergens respect voor , totaal niet. Ik heb het helemaal gehad met onze gekleurde medemens!:?:?:?:?:?
Zoals je dat zegt vind ik wel iets te 'direct'. Toch zit er ergens wel een kern van waarheid in. Maar ja...dan krijg je zo'n discussie van "er zijn ook goede voorbeelden" enzo. Heb ik geen zin an. Maar ik kan me wel iets vinden in die mening van onze oosterling ;)
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Ik ga je zeggen dat dit nog wel eens uit de hand kan gaan lopen. Zo langzamerhand is de maat een keer vol. Die allochtonen hebben altijd hun mond vol van respect dit , respect dat. Zij hebben nergens respect voor , totaal niet. Ik heb het helemaal gehad met onze gekleurde medemens!:?:?:?:?:?
Zoals je dat zegt vind ik wel iets te 'direct'. Toch zit er ergens wel een kern van waarheid in. Maar ja...dan krijg je zo'n discussie van "er zijn ook goede voorbeelden" enzo. Heb ik geen zin an. Maar ik kan me wel iets vinden in die mening van onze oosterling ;)

eens ooit tijdje geleden verwoorde ik me ook als onze tukker....:bo:bo:bo ( wat gechargeerd en zo)

nu tracht ik het anders te brengen maar krijg nog steeds dezelfde commentaren over me heen.

en ik heb ook niet zo'n zin in de discussie dat er ook nog goeie zijn.....

die zijn er idd. !!!

dat zal tukkertje ook niet ontkennen denk ik...

tukker! verdiep je eens in het seriueze conservatieve gedachten goed Kerl!

daar heb ik wel sin an!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Kijk, allochtonen brengen hun positieve dingen mee, en helaas ook hun negatieve dingen. Jammer, we moeten dat met z'n allen eens goed bekijken.

[Billy, hoe komt het dat jou postings zo lang zijn?]
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Natuurlijk zijn er ook goeie voorbeelden. Dat kan niemand ontkennen. Maar het gros is niet zo.
De cijfers spreken voor zich. Heel vreemd dat terwijl ze een minderheid vormen in de maatschappij, ze een meerderheid vormen in de bak. Heel vreemd.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Tukkertje, die dingen zijn wat mij betreft ook té toevallig...

Oja... en als ze nou gaan straffen volgens het turkse/marrokkaanse recht?
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dan heeft deze jonge Turk niet veel dagen meer denk ik.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Juist! dus dan halen ze het wel uit het hoofd, om dat te doen. Als je die verhalen hoort van 100 stokslagen en dergelijk, dan zou ik wel oppassen met dit soort acties.

Naar Turkije sturen dan maar? (enkele reis;))
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Maar jah, dat gaat helaas niet.
nursje

Bericht door nursje »

Zucht.......
Waarom moet in dit soort dicussies altijd iedereen over 1 kam geschoren worden (zal vast niet de juiste nederlandse vervoeging zijn maar iedereen weet denk ik wat ik bedoel).
Ik vind het altijd erg jammer dat "men" nu massaal bloed wil zien maar over een tijdje hoor je niemand meer. Niet dit geval draait het om jongens het gaat om een tendens die zich in nederland ingezet heeft en waar wij allemaal debet aan zijn met ons ik gerichte gedrag.
Wil je dus dat er dingen veranderen? Begin dan eens bij jezelf ja en niet direct de beschuldigende vinger wijzen.
Roepen en beschuldigen kunnen velen maar het is slechts weinigen gegeven constructief mee te denken en te werken aan een oplossing!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

tuurlijk moeten we met ons zelf beginnen, maar vind het beetje goedkoop antwoord. Ik doe ook genoeg foute dingen, maar ga niet zomaar iemand een kogel door zijn hoofd schieten. Ik roof niet, bedrijg geen oude mensen etc. etc.

Dit zijn de linkse vruchten die we plukken. Alles moest maar kunnen onder paars. Alles moet bespreekbaar zijn, en vooral niet over onze donkere medemens een oordeel vellen, want dan was je aan het discrimineren.
Mensen die nu nog die nog niet inzien dat we met al onze buitenlanders naar de filistijnen gaan hebben echt een plaat voor de kop. Praten helpt hier niet. Met de harde hand erover.

tukker
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Wij in Nederland hebben boter op ons hoofd en niet een klein beetje ook!

Iedereen roept:

'dit kan niet'

'verschrikkelijk'

'tragisch'

Dit zijn uitspraken van politici en dan krijgen we nog allerlei opgetrommelde hoogleraars die voor een paar eurootjes richting de NOS studio rijden om dezelfde onzin uit te kramen.

Deze samenleving laat daarentegen alles toe: prostitutie, drugshandel, geweld op tv, geweld op DVD's, games etc. Onze jeugd wordt vergiftigd. Als hier het gesprek op komt is het 'wil je terug naar de vorige eeuw of zo'. Dat zijn dezelfde mensen die meelopen in een stille tocht, een bloemetje leggen. De huichelaars!

Gezagstructuren zijn noodzakelijk voor een goed functionerende samenleving. Het was echter niet paars die daarmee begonnen is, dat is al in de jaren zestig begonnen.

Het wordt dan ook tijd voor een nieuwe politieke partij in Nederland. Een partij die voortborduurt op het gedachtengoed van Pim Fortuyn (grotendeels). Nederland is ziek, dooziek en hier past niet meer de overlegcultuur, maar het scherpe mes die de kanker wegsnijdt.

Groeten,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door ndonselaar
Wij in Nederland hebben boter op ons hoofd en niet een klein beetje ook!

Iedereen roept:

'dit kan niet'

'verschrikkelijk'

'tragisch'

Dit zijn uitspraken van politici en dan krijgen we nog allerlei opgetrommelde hoogleraars die voor een paar eurootjes richting de NOS studio rijden om dezelfde onzin uit te kramen.

Deze samenleving laat daarentegen alles toe: prostitutie, drugshandel, geweld op tv, geweld op DVD's, games etc. Onze jeugd wordt vergiftigd. Als hier het gesprek op komt is het 'wil je terug naar de vorige eeuw of zo'. Dat zijn dezelfde mensen die meelopen in een stille tocht, een bloemetje leggen. De huichelaars!

Gezagstructuren zijn noodzakelijk voor een goed functionerende samenleving. Het was echter niet paars die daarmee begonnen is, dat is al in de jaren zestig begonnen.

Het wordt dan ook tijd voor een nieuwe politieke partij in Nederland. Een partij die voortborduurt op het gedachtengoed van Pim Fortuyn (grotendeels). Nederland is ziek, dooziek en hier past niet meer de overlegcultuur, maar het scherpe mes die de kanker wegsnijdt.

Groeten,

:u:u:u:u:u:u:u

duidelijke taal Niek!!

allen of er plaats is voor een neiuwe partij?? dat betwijfel ik.

probleem: nederland is nog veeeeeeeeeeeeeeeellllll te links!!!!!!

Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door nursje
Zucht.......
Waarom moet in dit soort dicussies altijd iedereen over 1 kam geschoren worden (zal vast niet de juiste nederlandse vervoeging zijn maar iedereen weet denk ik wat ik bedoel).
Ik vind het altijd erg jammer dat "men" nu massaal bloed wil zien maar over een tijdje hoor je niemand meer. Niet dit geval draait het om jongens het gaat om een tendens die zich in nederland ingezet heeft en waar wij allemaal debet aan zijn met ons ik gerichte gedrag.
Wil je dus dat er dingen veranderen? Begin dan eens bij jezelf ja en niet direct de beschuldigende vinger wijzen.
Roepen en beschuldigen kunnen velen maar het is slechts weinigen gegeven constructief mee te denken en te werken aan een oplossing!

we willen niet NU perse bloed zien.

het zijn problemen die al laaaannnngg spelen.

alleen met dit soort gebeurtenissen worden deze problemen nog eens GOED zichtbaar en komen ze ver boven het maaiveld uit; dus praat je er weer wat eerder over..

voor de rest is het dweilen met de kraan open met dit soort jongens.......

wat betreft die beschuldigende vinger.... dit gaat toch nergens over....

als je zegt dat we ALLEMAAL slecht zijn en GENEIGD tot alle kwaad ben ik het met je eens.

maar deze bekende tekst wil nog niet zeggen dat we de realiteit en de feiten niet mogen aanwijzen en bespreken.

ook de bijbel leert ons excessen en de motivaties om deze op te proberen lossen.

en zolang er nog van die yuppen in Nl en in de politiek ronddole die deze problemen niet willlen zien en erkennen ........ zie ik er geen gat in.

er moet veeeel strenger worden opgetreden.

als je die verhalen op de radio hoort, die beelden op TV en in de kranten ziet blijkt toch maar weer eens....

't is allemal mislukt; de integratie, het normen en waardendebat, die nieuwe politieke partijen voor vrede en veiligheid enz. enz.

en waarom?

omdat de mens ( autochtoon en allochtoon) het niet meer van die Ene God verwacht.

nogmaals: we moeten en mogen de problemen zoals ze er liggen , ook deze schietpartij door een ALLOCHTONE probleemjongere! bespreken en ter discussie stellen.
en door daar scherpe uitspraken over te doen wil ik niet zeggen dat wij zo netjes zijn en niet GENEIGD tot alle kwaad.

de mens heeft echter 100 % zijn eigen verantwordelijkheid voor zijn/haar daden.

en met die verantwoordelijkheid nemen "ze" het in deze eeuw niet zo nauw.....................

Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
[Billy, hoe komt het dat jou postings zo lang zijn?]

??

ik plaats mijn berichten graag met wat spaties en tussenruimte voor het overzicht

en af en toe quote ik wat

verder zou ik geen reden weten

Plaats reactie