Meen je dit serieus?HersteldHervormd schreef:Al zou dat zo zijn, hadden ze dat dan niet gelijk kunnen vertellen?refo schreef:Omdat hun immuunsysteem slecht werkt.HersteldHervormd schreef:Maar waarom dan?Dodo schreef:Ik hoorde vanmorgen op de radio dat in Israel een derde prik wordt overwogen als booster, voor mensen met bepaalde gezondheidsproblemen, zoals mensen die een transplantatie hebben gehad. Niet standaard voor iedereen.
Persoonlijk denk ik wat anders. Wat ik denk is dat de corona voor een heel ander doel is. We hebben nu een vaccin. Je hoort nú al weer over een extra prik, en deze prikken blijven komen. Op de gegeven moment kan dat natuurlijk niet meer, en dan komt het, dan is er net toevallig een nieuwe technologie, en die kan altijd op afstand bekijken of je een of andere aandoening hebt. Misschien wel in de vorm van een chip of iets dergelijks, dat weet ik niet precies. En misschien denken er dat ik een complotdenker ben, dat maakt met niet echt uit, maar ik denk dit echt. En de signalen lijken steeds te kloppen. Ik heb altijd al gezegd dat er steeds nieuwe prikken bij moeten komen. En we beginnen dus nu al aan de 3e prik. En geloof me, die derde prik gaat er in NL ook komen.
Wat is zo eng aan een derde prik? De DKTP, HIB-HepB, BMR, pneumokokken, HPV krijg je als kind ook meerdere keren. Stoppen ze daar ineens ook een chip in?