Dodo schreef:De medailles leveren ook punten op. Een medaille voor het delen, voor het vroeg lopen etc. Dat tikt wel aan. Anders weet ik het ook niet. Bij de RF-groep staan er ook twee bovenaan met echt veel punten, waarbij ik me afvraag: wat doen zij wat ik niet doe? Ik loop elke dag zeker twee keer, ook vroeg, en ik deel elke stap.
Ik loop drie keer per dag minimaal. Voor het derde rondje krijg je nog punten voor delen. En ik deel meestal het rondje aan mijzelf... Loop niet altijd vroeg. Vandaar dat iemand mij nu inhaalt. Wel loop ik meestal actief en minimaal 20 minuten. Voor de eerste keer is dat 4 punten en bij het tweede rondje nog extra punt. Rondje actief is dus meer dan 750 meter. Ik loop per dag 5 tot 6 km. Wat extra punten geeft is als je weer een hogere medaille hebt. Vandaag staat op mijn stappenteller 10.6 km wandelen. Een heerlijke winterwandeling...langs molens, water en boerderijen.... o ja ik had gecollecteerd voor de hersenstichting. En zelf gegeven. Dat gaf ook extra punten.