Zin in Ommetje?

Hendrikus

Re: Zin in Ommetje?

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Lord Leverhulme had soms nogal wat vreemde gedachten...
Zo was hij ervan overtuigd dat het beter voor een mens was om 's nachts buiten te slapen, wat hij ook geruime tijd in de praktijk bracht.
Toch heeft het hem wel genekt....
Op een nacht vatte hij kou en aan de gevolgen daarvan, een longontsteking, overleed hij.
Afbeelding
~~Soli Deo Gloria~~
JvW

Bericht door JvW »

Vanmorgen m'n auto voor een beurt naar de garage gebracht en maar terug gelopen in plaats van met de leenfiets onderuit te gaan. Het was heerlijk fris zeg maar....
Einde van de middag m'n tweede ommetje doen om de auto weer op te halen.
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Lord Leverhulme had soms nogal wat vreemde gedachten...
Zo was hij ervan overtuigd dat het beter voor een mens was om 's nachts buiten te slapen, wat hij ook geruime tijd in de praktijk bracht.
Toch heeft het hem wel genekt....
Op een nacht vatte hij kou en aan de gevolgen daarvan, een longontsteking, overleed hij.
Afbeelding
Hij was wel een Engelsman hè? En nog wel in de adelstand verheven! Neemt niet weg dar Britten ook soms rare jongens kúnnen zijn... maar ja... :)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Bonny
Contacteer:

Bericht door Bonny »

Even een plaatje uit "Asterix en de Britten" kopiëren, @Hendrikus :D .
The Groom's still waiting at the altar
DDD

Bericht door DDD »

Jammer dat het niet mogelijk is om het ommetje automatisch te laten lopen, zoals een stappenteller. Ik heb vandaag een keer 35 minuten en een keer anderhalf uur gewandeld, maar ik vergeet steeds de app aan te zetten.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

DDD schreef:Jammer dat het niet mogelijk is om het ommetje automatisch te laten lopen, zoals een stappenteller. Ik heb vandaag een keer 35 minuten en een keer anderhalf uur gewandeld, maar ik vergeet steeds de app aan te zetten.
Idem dito. En dan word ik na afloop chagrijnig van dat ommetje, dus ik ga de app weer deleten.
DDD

Bericht door DDD »

Dat snap ik wel. Ik wandel iedere dag wel, eigenlijk. Maar het is heel irritant om dit te vergeten. En dat bij een app van de Hersenstichting.
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Misschien is het de bedoeling van de hersenstichting om je zo bewust te maken hoe belangrijk hersenen zijn...
John Galt

Bericht door John Galt »

Wat ik niet begrijp in de app, is dit:
De groep van mijn kerk is door mij een maand geleden gestart. Ik stond toen (uiteraard) bovenaan. Ik loop elke dag.
Nu sta ik 5e, met 410 punten, maar de nummer 1 heeft 660 punten.
Hoe kan iemand nu in een maand tijd zoveel punten meer scoren dan ik? Ik loop niet 's morgens vroeg, dat scheelt een paar punten per dag. Maar toch geen 10?
Ook in een andere groep zit iemand die wel 30 punten per dag lijkt te krijgen. Hij doet niets bijzonders, zegt -ie. Hoe kan dat nou?
Who is John Galt? :quoi
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Inderdaad. Dat element snap ik ook niet.
Dodo

Bericht door Dodo »

De medailles leveren ook punten op. Een medaille voor het delen, voor het vroeg lopen etc. Dat tikt wel aan. Anders weet ik het ook niet. Bij de RF-groep staan er ook twee bovenaan met echt veel punten, waarbij ik me afvraag: wat doen zij wat ik niet doe? Ik loop elke dag zeker twee keer, ook vroeg, en ik deel elke stap.
John Galt

Bericht door John Galt »

Het is gewoon vals! :D
Who is John Galt? :quoi
Lilian197

Bericht door Lilian197 »

Dodo schreef:De medailles leveren ook punten op. Een medaille voor het delen, voor het vroeg lopen etc. Dat tikt wel aan. Anders weet ik het ook niet. Bij de RF-groep staan er ook twee bovenaan met echt veel punten, waarbij ik me afvraag: wat doen zij wat ik niet doe? Ik loop elke dag zeker twee keer, ook vroeg, en ik deel elke stap.
Ik loop drie keer per dag minimaal. Voor het derde rondje krijg je nog punten voor delen. En ik deel meestal het rondje aan mijzelf... Loop niet altijd vroeg. Vandaar dat iemand mij nu inhaalt. Wel loop ik meestal actief en minimaal 20 minuten. Voor de eerste keer is dat 4 punten en bij het tweede rondje nog extra punt. Rondje actief is dus meer dan 750 meter. Ik loop per dag 5 tot 6 km. Wat extra punten geeft is als je weer een hogere medaille hebt. Vandaag staat op mijn stappenteller 10.6 km wandelen. Een heerlijke winterwandeling...langs molens, water en boerderijen.... o ja ik had gecollecteerd voor de hersenstichting. En zelf gegeven. Dat gaf ook extra punten.
DDD

Bericht door DDD »

Het moet nog een beetje in mijn systeem komen. Bij een avondwandeling gaat dat goed, maar tussen de middag denk ik er steeds niet aan.

Dus ik snap Zita wel. En als ik een uur tegen noord-oostenwind in heb gefietst, dan heb ik ook wat minder zin om te wandelen, terwijl dat voor je hersenen ook vast heel goed is. :)
Lilian197

Bericht door Lilian197 »

DDD schreef:Het moet nog een beetje in mijn systeem komen. Bij een avondwandeling gaat dat goed, maar tussen de middag denk ik er steeds niet aan.

Dus ik snap Zita wel. En als ik een uur tegen noord-oostenwind in heb gefietst, dan heb ik ook wat minder zin om te wandelen, terwijl dat voor je hersenen ook vast heel goed is. :)
Het zit hier aardig in het systeem en de hond die moet nu eenmaal ook wat doen. Dus dan wordt je gedwongen. Ik fiets weer weinig. Doe veel lopend. (Boodschappen etc.) Verder krijg je ook nog eens 3pt extra per dag je de reeks aaneengesloten houdt. (Dus geen dag overslaat. Ik gebruik ook gewoon een app stappenteller. En dan zie je hoeveel calorieën je verbrandt. Dat stimuleert mij meer. Ik zou san toch echt wel wat kwijt moeten raken dit jaar...
Plaats reactie