Ik vond het ook errug gezellig! En licht was er genoeg...toch?
Wel leuk om eens live to OSWen, en om mensen te zien. Jammer dat er niet meer waren, maar goed...
Adrianus, je hebt heel wat gemist, vooral wat de kerkelijke weg betreft...
13 mei beweging
Ik heb er nog eens goed over nagedacht, maar ze krijgen juist geen wortels als ze in het donker liggen, toch?Oorspronkelijk gepost door mementoGeen gespot met aardappels die in het donker op de kerkelijke weg liggen te wachten. Alléén dan krijgen ze wortels, kijk maar eens na....Oorspronkelijk gepost door Maninne
Wás er wat gebeurd dan, behalve aardappels poten, volgens de kerkelijke weg?
:sne:!:t
Oorspronkelijk gepost door JelleVolgens mij hadden ze het dan al lang moeten merken, want volgens mij zitten ze nu in het duister:,:,:,:,:,:, laten we hopen dat het dan nog eens licht mag worden bij de PKN:D:D:D:DOorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zal als ik jou was, Jelle, toch maar even die kroonluchter van die foto's afpoetsen. Straks komen ze van de PKN er nog achter:D:D:D
Maar ik moet zeggen wij hebben er een hoop licht van.![]()

Toch maar es beter gaan lezen Robert, was een uitgebreide topic over (Gereformeerde Vereniging). En op de chat is er ook regelmatig over gesproke1. Ik wist van niks
Moet niet al teveel probleem zijn toch? En je kan je natuurlijk ook vermommen als een zware broeder...2. moge 'lichte' broeders als ik wel komen
[Aangepast op 14/5/04 door memento]