13 mei beweging
hier de foto's
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1277982
Matthijs was al naar huis en die moeten we er dus nog even bij denken.
[Aangepast op 14/5/04 door Jelle]
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1277982
Matthijs was al naar huis en die moeten we er dus nog even bij denken.
[Aangepast op 14/5/04 door Jelle]
Ja klopt en volgens mij ook nog een Bijbel van Empee.
Als je je adres via Email doorgeeft dan breng ik de tas wel een keer langs als ik naar Cor ga in Alblasserdam.
Empee moet ook maar even zijn adres mailen dan kan ik de Bijbel ook wel per post sturen, brengen wordt me een beetje e ver uit de buurt:D
Verder is er blijven liggen een stropdas, maar die blijkt achteraf van Cor te zijn dus die komt ook wel weer in Alblasserdam terecht.
groeten jelle
Als je je adres via Email doorgeeft dan breng ik de tas wel een keer langs als ik naar Cor ga in Alblasserdam.
Empee moet ook maar even zijn adres mailen dan kan ik de Bijbel ook wel per post sturen, brengen wordt me een beetje e ver uit de buurt:D
Verder is er blijven liggen een stropdas, maar die blijkt achteraf van Cor te zijn dus die komt ook wel weer in Alblasserdam terecht.
groeten jelle
Zelf koste wat kost anoniem willen blijven en wel nieuwsgierig zijn?Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Kan er voor mensen die verhinderd waren, even een v.l.n.r. lijstje bij een groepsfoto worden geplaatst?
Alvast dank!
Pas op voor de theologische recherche mensen! De 13-mei-beweging wordt wellicht al nauwlettend in de gaten gehouden!

Leuke foto's op die eerste zie ik er wel heel nadenkend uit. Tja en een foto nemen als ik nog de grond zit te bestuderen is niet leuk
.
Wat doen al die bierflesjes op de tafel trouwens?

Wat doen al die bierflesjes op de tafel trouwens?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."