Heeft ie van zijn opa dan:,:,:,Oorspronkelijk gepost door PimDie gozer heeft gewoon humor, dat lijkt me duidelijk! Zat al in de genen natuurlijk!Oorspronkelijk gepost door nicname
Haha, leuk Jelle,
Ik zit hier met ROel op schoot die foto's te bekijken...
En dan wijst tie naar jou: Opa, opa.....
Dat heeft tie gauw gezien dan!!:,:,:,![]()
13 mei beweging
Klopt. Dat slaat altijd 1 geslacht over!Oorspronkelijk gepost door tukkertjeHeeft ie van zijn opa dan:,:,:,Oorspronkelijk gepost door PimDie gozer heeft gewoon humor, dat lijkt me duidelijk! Zat al in de genen natuurlijk!Oorspronkelijk gepost door nicname
Haha, leuk Jelle,
Ik zit hier met ROel op schoot die foto's te bekijken...
En dan wijst tie naar jou: Opa, opa.....
Dat heeft tie gauw gezien dan!!:,:,:,![]()

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zal als ik jou was, Jelle, toch maar even die kroonluchter van die foto's afpoetsen. Straks komen ze van de PKN er nog achter:D:D:D

zitten wij daar in t duister... een aardappel te wezen...:t
-
Oorspronkelijk gepost door parsifal
Leuke foto's op die eerste zie ik er wel heel nadenkend uit. Tja en een foto nemen als ik nog de grond zit te bestuderen is niet leuk.
Wat doen al die bierflesjes op de tafel trouwens?
:,:, dat was nep, die etiketten hebben we er zelf opgeplakt om te voorkomen dat iedereen zou denken dat we alleen maar ranja dronken.

De grond? ja soms is de grond mooier als de lucht, trouwens iedereen kan nu zien dat er ook nog is nagedacht Parsifal:,
Volgens mij hadden ze het dan al lang moeten merken, want volgens mij zitten ze nu in het duister:,:,:,:,:,:, laten we hopen dat het dan nog eens licht mag worden bij de PKN:D:D:D:DOorspronkelijk gepost door Lecram
Ik zal als ik jou was, Jelle, toch maar even die kroonluchter van die foto's afpoetsen. Straks komen ze van de PKN er nog achter:D:D:D
Maar ik moet zeggen wij hebben er een hoop licht van.