Gefeliciteerd!!!
'k Zag al vlaggen uithangen, maar wist niet waarom!
Nu dus wel:)
Pr. Willem Alexander is jarig
Ik zal het nog een stukkie erger maken...Oorspronkelijk gepost door OrckieOh no...Oorspronkelijk gepost door Jan de WitHerstel. Goed kroonprins ken ik niet. Was een grapje.Oorspronkelijk gepost door Orckiewat een ongebreidelde grootheidswaanzin toch weer.Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Dus WA van harte. Ik weet dat je dit leest.
(heb ik van Maxima.)
Net als die kerel die in Capelle a/d IJssel rond liep en dacht dat Bianca Balkenende hem goed kende en wilde kennen....
Maar premier Balkenende heb ik weleens ontmoet, en weet je waar?
Op de katholiekendag!
:i
ik heb jahjah een handtekening van Balkenende... en weetje ... wat een tegenvaller... hij pent JP op en dat is alles... en nu komt t ergste....
IK KWAM HEM OP DE EO JONGERENDAG TEGEN :$:D:,
LANGLEVE BAKENENDE ennuh....
ojah... WimLex, proficiat :,
Oh no...!Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik zal het nog een stukkie erger maken...
ik heb jahjah een handtekening van Balkenende... en weetje ... wat een tegenvaller... hij pent JP op en dat is alles... en nu komt t ergste....
Hoe erg kan het worden...
:#:#
:i:i:i
Wat is daar nou erg aan.Oorspronkelijk gepost door OrckieOh no...!Oorspronkelijk gepost door Daphne
niets eigenlijk.... :! althans... als je mijn mening vraagt maar als je t aan een echte goeie OSW'er vraagt... dan krijg je wel wat te horen denk ikOorspronkelijk gepost door Jan de WitWat is daar nou erg aan.Oorspronkelijk gepost door OrckieOh no...!Oorspronkelijk gepost door Daphne