Pr. Willem Alexander is jarig
Pr. Willem Alexander is jarig
Hierbij wil ik onze kroonprins Willem-Alexander van harte feliciteren met zijn 37e verjaardag. Ik wens hem Gods onmisbare zegen in het toekomende. Voorts dat hij veel mag genieten van zijn gezinnetje. Daarom ook Máxima en Amalia van harte proficiat!
[Aangepast op 27/4/04 door Admin]
[Aangepast op 27/4/04 door Admin]
Het lijkt me dat je je eerste posting gewoon kan editten.Oorspronkelijk gepost door Orckie
Pim, ik ging er maar van uit dat Jelle gelijk heeft ("hij zal het wel niet lezen...").
Maar goed, misschien zit hij wel dagelijks op OSW, dus de prangende vraag: hoe kan ik de titel van een topic wijzigen?
:stu
Ik denk dat hij het wel fijn zal vinden trouwens!
Herstel. Goed kroonprins ken ik niet. Was een grapje.Oorspronkelijk gepost door Orckiewat een ongebreidelde grootheidswaanzin toch weer.Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Dus WA van harte. Ik weet dat je dit leest.
(heb ik van Maxima.)
Net als die kerel die in Capelle a/d IJssel rond liep en dacht dat Bianca Balkenende hem goed kende en wilde kennen....
Maar premier Balkenende heb ik weleens ontmoet, en weet je waar?
Op de katholiekendag!
Oh no...Oorspronkelijk gepost door Jan de WitHerstel. Goed kroonprins ken ik niet. Was een grapje.Oorspronkelijk gepost door Orckiewat een ongebreidelde grootheidswaanzin toch weer.Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
(heb ik van Maxima.)
Net als die kerel die in Capelle a/d IJssel rond liep en dacht dat Bianca Balkenende hem goed kende en wilde kennen....
Op de katholiekendag!
:i
En dat is geen grap. Hij was samen met Maria van de Hoeven (minister).Oorspronkelijk gepost door OrckieOh no...Oorspronkelijk gepost door Jan de WitHerstel. Goed kroonprins ken ik niet. Was een grapje.Oorspronkelijk gepost door Orckiewat een ongebreidelde grootheidswaanzin toch weer.Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
(heb ik van Maxima.)
Op de katholiekendag!
:i