€ 250!!!!

kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oorspronkelijk gepost door wpv
Als iedereen zich nu eens gewoon aan de max. snelheid hield, dan waren die palen niet nodig, dan was er geen verklikker nodig en dan was er ook 250 euro boete nodig.
Dat zou een hoop werk schelen.
Dus dan is er meer politie beschikbaar voor andere werkzaamheden en worden er minder kosten gemaakt! Al die flitspalen kosten ook een berg geld.

Er zijn nog steeds personen die beweren dat de politie met bonnen geld verdient; graag harde bewijze want dit zijn losse flodders. Als je het niet kan bewijzen.

Trouwens we moeten volgens Gods Woord de overheid gehoorzamen zolang het niet tegen Gods Woord ingaat. Dus doe effe normaal en rij gewoon zoals het moet. Als dat niet altijd luk draag dan ook gewoon de gevolgen!
Matthijs

Bericht door Matthijs »

LOTR,

'k Heb een euro target 550. Die ken jij vast niet. Deze kun je supergoed verbergen. 'k Heb em nu aan mijn zonneklep zitten. Je ziet em zo ook niet zitten. Maar ik kan em ook nog aan het dashboard bevestigen en dan pakken ze mij nooit, ook niet als ik aangehouden wordt, want met één snelle handbeweging ligt ie op een "geheime'" plek:P Zelfs de kabel naar de sigarettenaansteker is weggemoffeld.

Dirk,

Als ik 3x per jaar gepakt wordt voor te hard rijden, daar lig ik niet wakker om. Een lachertje. De bekeuringen die ze hier hebben zijn geen straffen. In Canada kijk je wel uit om vaker dan 2x te hard te rijden. Dan ben je gelijk een week of meer je auto kwijt en je rijbewijs wordt ingevorderd voor een bepaalde tijd. Dat is pas aanpakken! leve canada!!!

Maar ik rij opzich de laatste tijd wel aardig netjes, vind ik. Keurig aan de snelheid!

Groeten,
Matthijs
Liever Turks dan Paaps
Vortigern

Bericht door Vortigern »

Ik snap niet waar jullie je druk om maken. Waarom heb je een verklikker nodig. Ik rij vaak te hard op de snel weg, 120-140 kilometer per uur. Ik ben van opschieten. Maar ik heb de laatste 2 jaar 90000 kilometer gereden, een stuk of 5 boetes van 28 euro. Daar doe ik niet moeilijk over. Ik heb te hard gereden, ik betaal. Ik probeer wel een beetje me aan de regels te houden, maar als de weg vrij is dan moeten de paardjes even los.

Maar scheuren als een randdebiel doe ik niet, misschien rijd ik soms wat te dicht op mijn voorganger. Maar een radarverklikker... een beetje onzin, vind ik. Goede zaak weg met die dingen, ze nodigen alleen maar uit tot hard rijden.

Pas geleden zag ik een "nieuw" soort flits ding, langst de kant van de snelweg stond een apparaat wat een rode straal licht uitzond. Ik vertrouwde het niet en liet mijn snelheid wat zakken tot acceptabele waarden. Volgens mij weer wat nieuws.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door kridjeTrouwens we moeten volgens Gods Woord de overheid gehoorzamen zolang het niet tegen Gods Woord ingaat. Dus doe effe normaal en rij gewoon zoals het moet.
:u:u
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door empeeDie zijn overtredingen bedekt zal niet voorspoedig zijn!! Spr. 28:13
Pas maar op met bijbelteksten........ :%

(zie andere topic)

Pim.
Hartelijke groet,

Pim.

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

IDD Pim;);)
Kislev

Bericht door Kislev »

Misschien helpt een bijbel op je dashboard ook wel.......
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

....en in je hart!!!

Gaat de goede kant op deze discussie!!

Mhg,
Pim
Hartelijke groet,

Pim.

Pink Ivy

Bericht door Pink Ivy »

Ach ik heb gewoon geen rijbewijs en op mn fietsje ga ik niet zo snel...:) Maar mijn vriend heeft wel een soort antenne foor flitsers, remt ie opeens af heb ik zoiets van wat? Ja zag je dat dan niet.... uuh nee... maar goed hij heeft wel een keer een boete gehad, reden we snachts op de snelweg opeens werd de hemel verlicht door een flits.. en het was geen bliksem...:D Ach ja 250 euro vind ik wel erg veel eigenlijk...
anne

Bericht door anne »

Volgens mij heeft het op dit forum al vaker over dit soort onderwerpen gegaan en steeds reageren dezelfde mensen met dezelfde woorden. Leuk is dat!

Maar enfin, laat een ieder in zijn waarde. De 1 voelt zich veilig met 120 op de snelweg, een ander voelt zich fijn met 160 op de snelweg. Als een ieder er nu voor zorgt dat hij geen gevaar is voor anderen, niet mokt als ze een boete krijgen, waar maken we ons dan druk over?

Ik zie het nut niet als ik 's avonds laat thuis kom, om 120 km/u per uur te gaan rijden. En waarschijnlijk zitten de mensen die 120 km/u rijden niet zo veel op de weg. En hebben ze niet zoals mij een vriend in Zeeland wonen. Als ik 120 km/u ga, mag ik blij zijn als ik er met 4 uur ben... :#:#:#
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door anne
Volgens mij heeft het op dit forum al vaker over dit soort onderwerpen gegaan en steeds reageren dezelfde mensen met dezelfde woorden. Leuk is dat!

Maar enfin, laat een ieder in zijn waarde. De 1 voelt zich veilig met 120 op de snelweg, een ander voelt zich fijn met 160 op de snelweg. Als een ieder er nu voor zorgt dat hij geen gevaar is voor anderen, niet mokt als ze een boete krijgen, waar maken we ons dan druk over?

Ik zie het nut niet als ik 's avonds laat thuis kom, om 120 km/u per uur te gaan rijden. En waarschijnlijk zitten de mensen die 120 km/u rijden niet zo veel op de weg. En hebben ze niet zoals mij een vriend in Zeeland wonen. Als ik 120 km/u ga, mag ik blij zijn als ik er met 4 uur ben... :#:#:#
Klinkt erg liberaal hoor.....

De mens is de maat?
Hartelijke groet,

Pim.

Kena

Bericht door Kena »

Eens, Vortigern!

Ik heb ook geen verklikker, terwijl een TT toch niet bepaald traag bakkie is. Ik neem de risico wanneer ik harder rijd dan het toegestaan is. Wordt ik gepakt, dan zou dit kleine meisje ook netjes betalen!

Overigens ben ik nog nooit gepakt op te hard rijden, terwijl ik al mijn Audi´s altijd ff ´losliet´. Geheim van de smit? Op momenten/plekken doen waar het ook ècht kan ipv uit ongeduld of uitsloverij.

:bou:
Jelle

Bericht door Jelle »

Onze regering moet niet zo moeilijk doen, als men wil dat men niet harder rijdt dan 120 km. dan moet men gewoon alle auto's afstellen op maximaal 120 km. Dan behoeft men op de rijkswegen niet meer te controleren, kunnen alle palen weg, kunnen alle radars weg en noem maar op. Dan is het gelijk veel, heel veel veiliger op de meest veilige wegen van Nederland.
Trouwens waar kan men nog 12o rijden? Nergens toch, je kunt alleen maar aansluiten in de file.

Maar snleheids begrenzing zal onze regering nooit doen, waarom niet? dan kan men geen bekeuringen meer geven en hebben de politie agenten ineens tijd over om achter de boeven aan te gaan, maar dat leverd weer geen geld op dus hoopt men dat iedereen maar weer lekker hard door knalt dan kunnen ze weer schrijven. En wie schrijft blijft.

Alleen jongens jongens wat wordt ik er moe van. Mij wagentje met een top van 235 km. per uur. en 163 pk. met compressor wordt er zo moe van om zich steeds maar te moeten inhouden. In mijn voet wordt zo moe om hem steeds maar in de hoogte te houden.
Begrijp je nu dat hij het wel eens zat wordt en los wil en dat ik mijn voet wel eens dieper wil laten zakken omdat er onder dat pedaal nog steeds ruimte is waar dat kleine plankie op zakken kan.

Nou vooruit fff dan. laat gaan die banaan.
En als je bijna een lege baan voor je hebt wat wil je dan. In volle vaart met 160- 180 ovder de baan naar de grens, de grens met Duitsland en daar kunnen we ons tenminste nog eens heerlijk uitleven, maar owee als je weer terugkomt in dat kleine truttenbollenland waar iedereen maar met dat vingertje zit.:mad::mad::mad::mad::mad::mad:Laat een mens nu toch eens gewoon zijn gang gaan.
Ik hou niet van vroeger want vroeger was niet altijd best, maar rijden mochten we in elk geval wel.

Nu latene we alleen maar steeds betere auto's maken, steeds veiliger, en ze kunnen steeds harder, wat willen die lui nu in Den Haag? :mad::mad::mad:

Een beetje de mensen pesten dat is het enigste, terwijl de oplossing zo dichtbij is. maar ja levert niets op he.

Maar alles goed en wel, zolang mijn auto over de tweehonderd kan dan zal hij het af en toe ook echt eens goed moeten uitbrullen, De adrenaline moet hoog op gestuwd worden, de sensatie van met razende snelheid voortvliegen zit in mijn bloed en zal wat dit betreft niet doven. Hoe ouder hoe gekker, maar hard rijden is lekker.:,:,:,

P.s. ik ben al aan het sparen voor die 250 eurotjes voor het geval dat het eens misgaat.

[Aangepast op 19/11/03 door Jelle]
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Jaja, in Rijssen zijn we nu ook een laser gun aangeschaft. Zag ze vanmorgen staan. Wat een loosers zeg. Alles goed verstopt. Een mannetje stond te schieten met zijn gun. Hij stond erbij alsof leden van de Taliban op hem afkwamen. Om het hoekje stonden 5 agenten om de auto's op te vangen. Kon het niet laten om het raampje open te draaien en ze een compliment:D te geven. Werd me niet in dank afgenomen.

6 agenten in totaal, en dat terwijl er in het week-end bv in de hele regio (Rijssen, Wierden, Enter, Nijverdal, Hellendoorn)maar 1 autootje beschikbaar is met twee agenten.

:t:t:t
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Als eerste wil ik echt niet ontkennen dat ik niet te hard rijd op sommige momenten. Maar als het gebeurd en ik word gepakt dan wil ik zelf de 100% verantwoording dragen en niet gaan werken met een verklikker in de auto.

Kom op mensen reageer eens inhoudelijk op onderstaande vragen. Als je dat niet doe dan negeer je Gods Woord!

Wat zegt Gods Woord en de HC over het gehoorzamen aan de overheid?

Is de snelheidsbeperking van zo een aard dat christenen (en dus God) ermee wordt verdrukt?

Zo nee, waarom trappen we er dan openlijk tegenaan? We schijnen dan wel een erg mooi licht naar de wereld! Ga zo door!
Plaats reactie