Onze regering moet niet zo moeilijk doen, als men wil dat men niet harder rijdt dan 120 km. dan moet men gewoon alle auto's afstellen op maximaal 120 km. Dan behoeft men op de rijkswegen niet meer te controleren, kunnen alle palen weg, kunnen alle radars weg en noem maar op. Dan is het gelijk veel, heel veel veiliger op de meest veilige wegen van Nederland.
Trouwens waar kan men nog 12o rijden? Nergens toch, je kunt alleen maar aansluiten in de file.
Maar snleheids begrenzing zal onze regering nooit doen, waarom niet? dan kan men geen bekeuringen meer geven en hebben de politie agenten ineens tijd over om achter de boeven aan te gaan, maar dat leverd weer geen geld op dus hoopt men dat iedereen maar weer lekker hard door knalt dan kunnen ze weer schrijven. En wie schrijft blijft.
Alleen jongens jongens wat wordt ik er moe van. Mij wagentje met een top van 235 km. per uur. en 163 pk. met compressor wordt er zo moe van om zich steeds maar te moeten inhouden. In mijn voet wordt zo moe om hem steeds maar in de hoogte te houden.
Begrijp je nu dat hij het wel eens zat wordt en los wil en dat ik mijn voet wel eens dieper wil laten zakken omdat er onder dat pedaal nog steeds ruimte is waar dat kleine plankie op zakken kan.
Nou vooruit fff dan. laat gaan die banaan.
En als je bijna een lege baan voor je hebt wat wil je dan. In volle vaart met 160- 180 ovder de baan naar de grens, de grens met Duitsland en daar kunnen we ons tenminste nog eens heerlijk uitleven, maar owee als je weer terugkomt in dat kleine truttenbollenland waar iedereen maar met dat vingertje zit.

::mad::mad::mad::mad::mad:Laat een mens nu toch eens gewoon zijn gang gaan.
Ik hou niet van vroeger want vroeger was niet altijd best, maar rijden mochten we in elk geval wel.
Nu latene we alleen maar steeds betere auto's maken, steeds veiliger, en ze kunnen steeds harder, wat willen die lui nu in Den Haag?

::mad::mad:
Een beetje de mensen pesten dat is het enigste, terwijl de oplossing zo dichtbij is. maar ja levert niets op he.
Maar alles goed en wel, zolang mijn auto over de tweehonderd kan dan zal hij het af en toe ook echt eens goed moeten uitbrullen, De adrenaline moet hoog op gestuwd worden, de sensatie van met razende snelheid voortvliegen zit in mijn bloed en zal wat dit betreft niet doven. Hoe ouder hoe gekker, maar hard rijden is lekker.:,:,:,
P.s. ik ben al aan het sparen voor die 250 eurotjes voor het geval dat het eens misgaat.
[Aangepast op 19/11/03 door Jelle]