Nederige hoogmoed speelt hier ook hoogtij

Inderdaad flauw. Ik hoop dat ik altijd uitstraal dat het heerlijk is om christen te zijn.Auto schreef:Misschien een goede plek om te evangeliseren? ..DDD schreef:Vanavond een mooi concert in Rijssen. Staat gek genoeg niet op tijd en plaats, maar wel op http://www.dicksanderman.nl.![]()
(ik weet het erg flauw)
Precies, Orchidee! Dat is een juiste karakterisering van de actie van Baan c.s.Orchidee schreef:Over hoogmoed gesproken..................
Nederige hoogmoed speelt hier ook hoogtij
Precies. En vriendelijke vijandschap, niet te vergeten.Orchidee schreef:Nederige hoogmoed speelt hier ook hoogtij
Hoezo droevig? Het is helaas bitter nodig! Er lopen zoveel christenen rond die helemaal niet geloven.mulder schreef:Welke christen gaat er nou evangeliseren onder medechristenen.... droevig en nutteloos
Al weet ik ook wel dat bepaalde predikers enige twijfel zaaien over de toe-eigening van het heil en het afwachten prediken, dat zie ik in de Ggin ook terug. Maar hoe hoogmoedig is het dan dat je dat even recht wil gaan zetten door getuigenissen op een zomerfair, dat terwijl Nederland onchristelijkt.
Een christen is een volgeling van Christus.Hendrien schreef: Er lopen zoveel christenen rond die helemaal niet geloven.
Beide voel je wel eens aan ja...Tiberius schreef:Precies. En vriendelijke vijandschap, niet te vergeten.Orchidee schreef:Nederige hoogmoed speelt hier ook hoogtij