Moderator had aangekondigd dat ze ging knippen. Moderatoren kunnen niet zien of iemand thuis zit te typen.refo schreef:Moderatoren zouden eerst moeten kijken of iemand met een reactie bezig is, voordat ze gaan knippen.
En nu maar weer ontopic.
Moderator had aangekondigd dat ze ging knippen. Moderatoren kunnen niet zien of iemand thuis zit te typen.refo schreef:Moderatoren zouden eerst moeten kijken of iemand met een reactie bezig is, voordat ze gaan knippen.
Je hebt wel eens verteld dat je je reacties eerst in Word typte en ze dan hier in een bericht plakte. Doe je dat niet meer?-DIA- schreef:Toen niet... Ik had een heel verhaal, goed afgewogen woordkeus, je moet immers op eieren lopen... Bij het posten kreeg ik het bericht: Je hebt heen toegang tot deze discussie. Mijn zorgvuldig uitgekozen woorden (tja, moeilijk soms!) waren in een keer weg. Het zal zo moeten hebben zijn! Ik waag echt geen tweede poging. Sorry... Ik zeg niet snel nee, maar soms zijn er grenzen.Afgewezen schreef:Hij staat gewoon open, hoor -DIA-.
Soms bij een langere verantwoording, maar doorgaans niet.Hendrikus schreef:Je hebt wel eens verteld dat je je reacties eerst in Word typte en ze dan hier in een bericht plakte. Doe je dat niet meer?-DIA- schreef:Toen niet... Ik had een heel verhaal, goed afgewogen woordkeus, je moet immers op eieren lopen... Bij het posten kreeg ik het bericht: Je hebt heen toegang tot deze discussie. Mijn zorgvuldig uitgekozen woorden (tja, moeilijk soms!) waren in een keer weg. Het zal zo moeten hebben zijn! Ik waag echt geen tweede poging. Sorry... Ik zeg niet snel nee, maar soms zijn er grenzen.Afgewezen schreef:Hij staat gewoon open, hoor -DIA-.
Als je die werkwijze nog had gevolgd, zou je tekst toch in Word nog bewaard zijn gebleven.
Ja mooi.ejvl schreef:Intussen een nieuw verslag van de 2e avond met v Dooijeweert inclusief vragen en antwoorden.
http://www.refoweb.nl/nieuws/1479/-vrij ... paradijs-/