De gereformeerde kerk(ganger) in verwarring, evangelist v Dooijeweert.
De gereformeerde kerk(ganger) in verwarring, evangelist v Dooijeweert.
Afgelopen woensdagavond was er een bijeenkomst in Ede waar dhr van Dooijeweerd een toespraak hield.
Dit is opgenomen op video en intussen te beluisteren.
https://www.youtube.com/watch?v=r0wk0MBOw9g
met toestemming
Ook wellicht een goede aanvulling op het topic Hartenkreet van Huisman, hoe komt nu al deze verwarring, en hoe moeten we er mee omgaan?
Aanbevolen!
met toestemming
Ook wellicht een goede aanvulling op het topic Hartenkreet van Huisman, hoe komt nu al deze verwarring, en hoe moeten we er mee omgaan?
Aanbevolen!
Re: De gereformeerde kerk(ganger) in verwarring, evangelist v Dooijeweert.
Ik kan (sinds Windows 10) geen filmpjes meer bekijken... Ik heb of een zwart, of een groen beeld.ejvl schreef:Afgelopen woensdagavond was er een bijeenkomst in Ede waar dhr van Dooijeweerd een toespraak hield.
met toestemming
Aanbevolen!
Geluid is wel normaal.
Behoort dhr. van Dooijeweerd nog steeds kerkelijk tot de Gereformeerde Gemeenten

Laatst gewijzigd door -DIA- op 05 okt 2015, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ach, het gaat ook niet om het beeld, dat is gewoon een man achter een lessenaar.-DIA- schreef:
Ik kan (sinds Windows 10) geen filmpjes meer bekijken... Ik heb of een zwart, of een groen beeld.
Geluid is wel normaal.

Tip: Probeer het met Google Chrome of Firefox.
Chrome en Firefox werken helemaal niet meer. Ik kans slechts op internet komen via een snelkoppeling. Bij het opstarten krijg ik deze tekst: "Kritieke fout" Startmenu en Cortana werkenejvl schreef:Ach, het gaat ook niet om het beeld, dat is gewoon een man achter een lessenaar.-DIA- schreef:
Ik kan (sinds Windows 10) geen filmpjes meer bekijken... Ik heb of een zwart, of een groen beeld.
Geluid is wel normaal.![]()
Tip: Probeer het met Google Chrome of Firefox.
niet. De volgende keer dat u zich aanmeldt zal worden geprobeerd dit te herstellen.
Tot hiertoe is niemand in staat gebleken dit te herstellen. Het is lastig maar ja...
Volgens het filmpje is dhr. van Dooijeweerd nog steeds lid van de GG.-DIA- schreef:Ik kan (sinds Windows 10) geen filmpjes meer bekijken... Ik heb of een zwart, of een groen beeld.ejvl schreef:Afgelopen woensdagavond was er een bijeenkomst in Ede waar dhr van Dooijeweerd een toespraak hield.
met toestemming
Aanbevolen!
Geluid is wel normaal.
Behoort dhr. van Dooijeweerd nog steeds kerkelijk tot de Gereformeerde Gemeenten
Inderdaad mooie lezing.
Is dat niet opgenomen in de HHK Ede (Kerkgebouw Zandlaan?)
Klopt inderdaad.Floppy schreef:Is dat niet opgenomen in de HHK Ede (Kerkgebouw Zandlaan?)
Binnenkort komt er nog een deel uit met vragen en beantwoording.
Verwarring... voor sommigen wellicht wel.
Ik wist al langer dat er zaken waren die vroeger nooit in de kerkverband gehoord werden.
Ds. waarschuwt ook tegen ontwikkeling in eigen gemeenten,
Sommigen merken het wellicht niet eens, of vinden het wel een goede ontwikkeling, en het
laat hun verder redelijk koud.
Anderzijds wordt er ook serieus meer gehoord over thuislezen omdat de plaatselijke gemeente
geen voedsel voor de ziel meer biedt.
Ik wist al langer dat er zaken waren die vroeger nooit in de kerkverband gehoord werden.
Ds. waarschuwt ook tegen ontwikkeling in eigen gemeenten,
Sommigen merken het wellicht niet eens, of vinden het wel een goede ontwikkeling, en het
laat hun verder redelijk koud.
Anderzijds wordt er ook serieus meer gehoord over thuislezen omdat de plaatselijke gemeente
geen voedsel voor de ziel meer biedt.
Dit zijn precies de dingen waar ev. Van Dooijeweert tegen waarschuwt.
De discussie over thuislezen is verplaatst naar het topic over thuislezen. Zie http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=11080. Hier graag weer ontopic.
Waarom heb ik geen toestemming het forum te lezen? Ik wou (tegen mijn zin) antwoorden op een vraag maar het kan op een of andere manier niet meer. Zo is mijn hele verantwoording weg. Laat maar.... wat mij betreft.
Hij staat gewoon open, hoor -DIA-.
Toen niet... Ik had een heel verhaal, goed afgewogen woordkeus, je moet immers op eieren lopen... Bij het posten kreeg ik het bericht: Je hebt heen toegang tot deze discussie. Mijn zorgvuldig uitgekozen woorden (tja, moeilijk soms!) waren in een keer weg. Het zal zo moeten hebben zijn! Ik waag echt geen tweede poging. Sorry... Ik zeg niet snel nee, maar soms zijn er grenzen.Afgewezen schreef:Hij staat gewoon open, hoor -DIA-.
Moderatoren zouden eerst moeten kijken of iemand met een reactie bezig is, voordat ze gaan knippen.