Mooi! Nou, ik vind alcoholische dranken en koffie niet lekker.Mannetje schreef:Waarom niet?Luther schreef:Mag je alcoholische/verslavende dranken ook vies vinden?

Mooi! Nou, ik vind alcoholische dranken en koffie niet lekker.Mannetje schreef:Waarom niet?Luther schreef:Mag je alcoholische/verslavende dranken ook vies vinden?
Overal waar te voor staat...refo schreef:Teveel water is net zo dodelijk als teveel alcohol.
Mijn grootvader had de gewoonte om bij verkoudheid zijn steun te zoeken bij het gebruik van graanjenever die hij liefkozend zijn ''hoesdrank'' noemde.Mara schreef:Ik heb het idee dat er vroeger wat gemakkelijker een "neutje" werd genomen, bijvoorbeeld ook smorgens na de koffie (op zondag)
Van Ewijk schreef:Mijn grootvader had de gewoonte om bij verkoudheid zijn steun te zoeken bij het gebruik van graanjenever die hij liefkozend zijn ''hoesdrank'' noemde.Mara schreef:Ik heb het idee dat er vroeger wat gemakkelijker een "neutje" werd genomen, bijvoorbeeld ook smorgens na de koffie (op zondag)
Die man was praktisch het hele jaar door verkouden.
Toch wel erg fijn dat je niets gebruikt. Voor jezelf dan, want keurige mensen zijn niet altijd de gemakkelijkste en gezelligste collega's.Van Ewijk schreef:Mijn aversie van alcohol gaat zelfs zo ver dat ik zelfs bij het avondmaal uitsluitend kies voor de alcoholvrije versie.
Ik weet wel dat het gen van verslaving in mijn DNA zit vanwege mijn familie, daarom gewoon nooit aan beginnen.
Is er ook geen gewenning.
Straks weer de aankomende kerstborrel van de zaak.
Voor iedereen die niet drinkt gezellig voor slechts het eerste anderhalf uur.
Daarna worden de teugels los gelaten, menig gerucht over onbedoelde escapades die het niet zou nauw nemen met de echtelijke trouw en andere aanverwante zaken kwamen mij menig maal al in het begin van het daarop volgende jaar ter ore.
Mijn standpunten heb ik kenbaar gemaakt, ik blijf lekker thuis.
Onder normale werktijden sta ik in mijn werkkring bekend als een joviaal en humoristisch persoon die alleen ernstig is op momenten dat het ook echt vereist is, ik kan met iedereen opschieten en neem niemand de maat.Gian schreef:want keurige mensen zijn niet altijd de gemakkelijkste en gezelligste collega's.
Ai, dan zou je bij ons in de kerk het zonder wijn moeten stellen....Van Ewijk schreef:Mijn aversie van alcohol gaat zelfs zo ver dat ik zelfs bij het avondmaal uitsluitend kies voor de alcoholvrije versie.
Dan zou ik een uitzondering maken.Luther schreef:Ai, dan zou je bij ons in de kerk het zonder wijn moeten stellen....Van Ewijk schreef:Mijn aversie van alcohol gaat zelfs zo ver dat ik zelfs bij het avondmaal uitsluitend kies voor de alcoholvrije versie.