Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Prachtig @Helma 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ziet er goed uit.
En had ze mooie verhalen Helma?helma schreef:Vanavond gaan we naar Schiphol om onze dochter op te halen. Ze hoopt thuis te komen na 3 maanden vrijwilligerswerk in Israël. Er staat een biscuittaart in de oven en cupcakes op het aanrecht; vanmiddag met de meisjes versieren.
Hebben jullie nog iets meegekregen van de ontstane commotie, of heb je daar helemaal niets van gemerkt? Schiphol is zo groot, dat je soms de weg kwijtraakt.
Prachtige taart. Heel toepasselijk.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
We merkten niets op Schiphol; het was volgens mij achter de douane. Het was wel precies de tijd dat wij er waren. En ja hele verhalen...ze was dit keer van plan haar hart niet te verliezen, maar dat is niet gelukt...
Vanavond gemeenteavond met Evangelist van Luttikhuizen. Veel om over na te denken....
- JolandaOudshoorn
Weinig, kamp met een flinke verkoudheid en/of keelontsteking. Dus weinig praten om mijn stembanden te sparen (dat is het nadeel als je zingt, dan komt zoiets extra hard aan). Gelukkig heb je met vioolspelen je stem niet nodig, zodoende pak ik wel een vioolles vanmorgen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Johann Gottfried Walther
Beterschap en sterkte!JolandaOudshoorn schreef:Weinig, kamp met een flinke verkoudheid en/of keelontsteking. Dus weinig praten om mijn stembanden te sparen (dat is het nadeel als je zingt, dan komt zoiets extra hard aan). Gelukkig heb je met vioolspelen je stem niet nodig, zodoende pak ik wel een vioolles vanmorgen.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Voorbereidingen treffen voor het grote feest wat morgen plaats gaat vinden.
Onze zoon is dan echt 4 jaar.
Onze zoon is dan echt 4 jaar.

Een crematie bijwonen.
Ik was de enige meelevende, er was 1 familielid.
Wat een treurige, eenzame bedoening.
Nog nooit meegemaakt en ik hoop dit ook zo niet meer mee te maken.
Ik was de enige meelevende, er was 1 familielid.
Wat een treurige, eenzame bedoening.
Nog nooit meegemaakt en ik hoop dit ook zo niet meer mee te maken.

Dubbel triest dus 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Het is heel naar om mee te maken.Orchidee schreef:Dubbel triest dus
Tijdens zijn leven had hij volop kennissen, maar tijdens zijn ziekte bleven ze allemaal weg.
Vannacht opgestaan om de bloedmaan te bekijken! Best mooi, maar echt bloederig was het niet. Waarom mensen dit koppelen aan Joel 2:31, kan ik echt niet volgen.
Vannacht opgestaan om de bloedmaan te bekijken! Best mooi, maar echt bloederig was het niet. Waarom mensen dit koppelen aan Joel 2:31, kan ik echt niet volgen.
Ik ben ook opgestaan en heb het ook gezien (zij het niet vrijwillig; maar om mijn kroost tot stilte te manen)
Verder zou ik zelf ook geen uitspraken doen over Bijbelse tekenen; al kunnen we wel rekening houden met het gegeven dat ook in Bijbelse tijden natuurverschijnselen van grote betekenis waren.
Er zijn tal van tekenen om ons heen van de eindtijd; daar zou een bloedmaan ook best een betekenis in kunnen hebben. Maar ik ben er wel huiverig voor om dat zelf in te vullen.
Verder zou ik zelf ook geen uitspraken doen over Bijbelse tekenen; al kunnen we wel rekening houden met het gegeven dat ook in Bijbelse tijden natuurverschijnselen van grote betekenis waren.
Er zijn tal van tekenen om ons heen van de eindtijd; daar zou een bloedmaan ook best een betekenis in kunnen hebben. Maar ik ben er wel huiverig voor om dat zelf in te vullen.
Vandaag zijn de schoolfoto's. Straks om 11 uur mogen ze gezamenlijk op de foto. Ik hoop dat iedereen dan nog schoon is. Het is dan namelijk al na het drinken en fruit eten. Dus vanmorgen toch de kleding qua kleur wat bij elkaar gezocht, haren in de vlecht, wax in de haren, nette schoenen aan.