Wat doen we vandaag?

Orchidee

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Orchidee »

Prachtig @Helma :super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Ziet er goed uit.
Mara

Bericht door Mara »

helma schreef:Vanavond gaan we naar Schiphol om onze dochter op te halen. Ze hoopt thuis te komen na 3 maanden vrijwilligerswerk in Israël. Er staat een biscuittaart in de oven en cupcakes op het aanrecht; vanmiddag met de meisjes versieren.
En had ze mooie verhalen Helma?
Hebben jullie nog iets meegekregen van de ontstane commotie, of heb je daar helemaal niets van gemerkt? Schiphol is zo groot, dat je soms de weg kwijtraakt.
Prachtige taart. Heel toepasselijk. :langue
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
helma

Bericht door helma »

We merkten niets op Schiphol; het was volgens mij achter de douane. Het was wel precies de tijd dat wij er waren. En ja hele verhalen...ze was dit keer van plan haar hart niet te verliezen, maar dat is niet gelukt...
helma

Bericht door helma »

Vanavond gemeenteavond met Evangelist van Luttikhuizen. Veel om over na te denken....
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Weinig, kamp met een flinke verkoudheid en/of keelontsteking. Dus weinig praten om mijn stembanden te sparen (dat is het nadeel als je zingt, dan komt zoiets extra hard aan). Gelukkig heb je met vioolspelen je stem niet nodig, zodoende pak ik wel een vioolles vanmorgen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

JolandaOudshoorn schreef:Weinig, kamp met een flinke verkoudheid en/of keelontsteking. Dus weinig praten om mijn stembanden te sparen (dat is het nadeel als je zingt, dan komt zoiets extra hard aan). Gelukkig heb je met vioolspelen je stem niet nodig, zodoende pak ik wel een vioolles vanmorgen.
Beterschap en sterkte!
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Lassie

Bericht door Lassie »

Voorbereidingen treffen voor het grote feest wat morgen plaats gaat vinden.
Onze zoon is dan echt 4 jaar. :oops
Mara

Bericht door Mara »

Een crematie bijwonen.
Ik was de enige meelevende, er was 1 familielid.
Wat een treurige, eenzame bedoening.
Nog nooit meegemaakt en ik hoop dit ook zo niet meer mee te maken. :nonnon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Dubbel triest dus
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Dubbel triest dus Afbeelding
Het is heel naar om mee te maken.
Tijdens zijn leven had hij volop kennissen, maar tijdens zijn ziekte bleven ze allemaal weg.
Hendrien

Bericht door Hendrien »

Vannacht opgestaan om de bloedmaan te bekijken! Best mooi, maar echt bloederig was het niet. Waarom mensen dit koppelen aan Joel 2:31, kan ik echt niet volgen.
Hendrien

Bericht door Hendrien »

Vannacht opgestaan om de bloedmaan te bekijken! Best mooi, maar echt bloederig was het niet. Waarom mensen dit koppelen aan Joel 2:31, kan ik echt niet volgen.
helma

Bericht door helma »

Ik ben ook opgestaan en heb het ook gezien (zij het niet vrijwillig; maar om mijn kroost tot stilte te manen)

Verder zou ik zelf ook geen uitspraken doen over Bijbelse tekenen; al kunnen we wel rekening houden met het gegeven dat ook in Bijbelse tijden natuurverschijnselen van grote betekenis waren.
Er zijn tal van tekenen om ons heen van de eindtijd; daar zou een bloedmaan ook best een betekenis in kunnen hebben. Maar ik ben er wel huiverig voor om dat zelf in te vullen.
merel

Bericht door merel »

Vandaag zijn de schoolfoto's. Straks om 11 uur mogen ze gezamenlijk op de foto. Ik hoop dat iedereen dan nog schoon is. Het is dan namelijk al na het drinken en fruit eten. Dus vanmorgen toch de kleding qua kleur wat bij elkaar gezocht, haren in de vlecht, wax in de haren, nette schoenen aan.
Plaats reactie