wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
Re: wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
Klimaatbeheersing is niet altijd overbodige luxe, of wel?
- Niet meer zo actief -
Je hebt gelijk; ik kan echter zonder airco deze dagen nauwelijks functioneren.Orchidee schreef:Gewoon luxeproblemen
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik begrijp het helemaal maar niet iedereen heeft de luxe van een airco, dus ga ik rustig in en hoekje zitten, wachten tot dit weer over is met mijn voetjes omhoog.Luther schreef:Je hebt gelijk; ik kan echter zonder airco deze dagen nauwelijks functioneren.Orchidee schreef:Gewoon luxeproblemen
Ventilator, boek en water erbij en mij hoor je niet meer

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Wittewrongel
- Inactief
En ik maar werken zonder ventilator:(Orchidee schreef:Ik begrijp het helemaal maar niet iedereen heeft de luxe van een airco, dus ga ik rustig in en hoekje zitten, wachten tot dit weer over is met mijn voetjes omhoog.Luther schreef:Je hebt gelijk; ik kan echter zonder airco deze dagen nauwelijks functioneren.Orchidee schreef:Gewoon luxeproblemen
Ventilator, boek en water erbij en mij hoor je niet meer
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
-
Ik werk in een gebouw met kwetsbare voorwerpen waar de temperatuur en luchtvochtigheid het hele jaar door gelijk moet blijven. Een seizoensgebonden klimaatinstallatie komt er dus niet in. Vandaar dat de vrouwen het op werk in de zomer vaak te koud hebben. De mannen kleden zich sowieso al minder luchtig en hebben er dus geen last van.Mannetje schreef:Het is wel zo handig als de klimaatinstallatie zich aanpast aan de buitentemperatuur. Als het buiten 30 graden is, voelt een gebouw van 26 graden lekker koel aan, mits de luchtvochtigheid niet te hoog is. Is het er echter, net als anders, 21 graden, dan krijg je inderdaad problemen met luchtig geklede vrouwen (en mannen).
Ja... dan moet je wel de luxe hebben dat je gewoon kan gaan zitten met je voeten omhoog....Orchidee schreef:Ik begrijp het helemaal maar niet iedereen heeft de luxe van een airco, dus ga ik rustig in en hoekje zitten, wachten tot dit weer over is met mijn voetjes omhoog. Ventilator, boek en water erbij en mij hoor je niet meerLuther schreef:Je hebt gelijk; ik kan echter zonder airco deze dagen nauwelijks functioneren.Orchidee schreef:Gewoon luxeproblemen
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Die luxe ken ik ook niet of neem ik niet, net hoe je het bekijkt. Het leven gaat gewoon door op het werk en thuis moet er ook altijd het nodige gedaan worden. Ik vond het gisteren op mijn werk ook best fris. Ik neem daarom ook altijd een vestje mee.
Er viel niks met de voeten omhoog te zitten vandaag in aircoloze lokalen. Gevolg: voeten twee maten groter. Overigens zit ik nu met mijn voeten in een teiltje koud water (dat akelig snel opwarmt).
Ik overweeg mijn intrek in de Lidl te nemen. De caissières zaten met fleecetrui aan.
Ik overweeg mijn intrek in de Lidl te nemen. De caissières zaten met fleecetrui aan.
Bij ons was de Lidl ook Eskimo-proof.......Zita schreef:Er viel niks met de voeten omhoog te zitten vandaag in aircoloze lokalen. Gevolg: voeten twee maten groter. Overigens zit ik nu met mijn voeten in een teiltje koud water (dat akelig snel opwarmt).
Die arme Lidl medewerkers krijgen een klap als ze buiten komen. Vandaag steeds in een airco omgeving vergaderd. Ging prima maar toen naar buiten ...pfffffffffffff.Zita schreef:Er viel niks met de voeten omhoog te zitten vandaag in aircoloze lokalen. Gevolg: voeten twee maten groter. Overigens zit ik nu met mijn voeten in een teiltje koud water (dat akelig snel opwarmt).
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
witte sportkleding.
''Niemand is armer dan hij die in tijden van nood zijn geloof verliest.''
- Dodo
Ik heb pas een waaier gekocht in een kringloop. Fijn ding, dat helpt echt om koel te blijven. Ik zag het een keer op een bijeenkomst in een zaaltje, op een warme dag. Meerdere mensen (vrouwen) die zo'n waaier hadden.
Ik zie wel aankomen dat ik zondag diensten over ga slaan. Ik moet er niet aan denken om in een volle warme kerk te moeten zitten.
Ik zie wel aankomen dat ik zondag diensten over ga slaan. Ik moet er niet aan denken om in een volle warme kerk te moeten zitten.
Voor buitenwerk heb ik ondekt dat engelse leger broeken super handig zijn. Hele dunne stof en voor 10 euro te krijgen bij de lokale dumpstore.
Verstuurd vanaf mijn SM-P900 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-P900 met Tapatalk
Bij de concurrentie (Jumbo, Plus. Albert Heijn, Dirk, enz.) is het binnen ook altijd aangenaam koel.huisman schreef:Die arme Lidl medewerkers krijgen een klap als ze buiten komen. Vandaag steeds in een airco omgeving vergaderd. Ging prima maar toen naar buiten ...pfffffffffffff.Zita schreef:Er viel niks met de voeten omhoog te zitten vandaag in aircoloze lokalen. Gevolg: voeten twee maten groter. Overigens zit ik nu met mijn voeten in een teiltje koud water (dat akelig snel opwarmt).
Maar om nu (met warm of koud weer) in de diepvries te werken is bepaaldelijk niet prettig te noemen.
Ik heb daar een poosje wat werk verricht, maar ik was er snel weer weg.
De koeling is ook al niet zo lekker. Werk maar eens een middagje met gekoelde producten.
Daar worden je vingers ook wel eens blauw.
PS. Ik heb sinds vorige week een contractje bij 's lands Grootste Kruidenier, mijn vorige werkgever dus, om er wat onbetaald vrijwilligerswerk te doen.
Ik doe het wel graag, maar we moeten alleen even afwachten of ik het lichamelijk nog kan. Het gaat voorlopig om 2 middagen in de week.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Fijn @Dia 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!