wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
-
wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal dragen voor kleding met dit warme weer?
groetjes Brenda
groetjes Brenda
things change, people change, life goes on:)
Re: wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
gewoon; rok en bloesje.brendraakje schreef:ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal dragen voor kleding met dit warme weer?
groetjes Brenda
Gewoon dat wat ik altijd draag. Ik blijf vooral binnen met deze hitte.brendraakje schreef:ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal dragen voor kleding met dit warme weer?
groetjes Brenda
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Eerbare kleding van luchtige stof.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vanavond eerwaarde kleding, omdat het dan kerk is.
-
- Inactief
Zomers (korte broek, t-shirt), maar niet oneerbaar. Wel netjes!
Als ik een korte broejk aan doe, is dat wel oneerbaar. Maar dat ligt vooral aan mijn benen.Hendrik de 3de schreef:Zomers (korte broek, t-shirt), maar niet oneerbaar. Wel netjes!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Overhemden met korte mouw uit de mottenballen gehaald.
Strop thuis gelaten. (Die uitspatting veroorloof ik me boven de 25gr. Dit jaar misschien de hele zomer.
Strop thuis gelaten. (Die uitspatting veroorloof ik me boven de 25gr. Dit jaar misschien de hele zomer.
Het eerste heb ik al drie maanden; dat laatste al 10 jaarrefo schreef:Overhemden met korte mouw uit de mottenballen gehaald.
T-shirt en broek
Doet de kleur er nog toe?
Wit draagt het prettigste met warm weer, zwart daarentegen absorbeert
juist extra warmte.
Doet de kleur er nog toe?
Wit draagt het prettigste met warm weer, zwart daarentegen absorbeert
juist extra warmte.
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
- JolandaOudshoorn
jurkje en teenslippers
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Idem!Luther schreef:Gewoon dat wat ik altijd draag. Ik blijf vooral binnen met deze hitte.brendraakje schreef:ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal dragen voor kleding met dit warme weer?
groetjes Brenda
-
- Inactief
als je een korte broek aan doet ben je oneerbaar vanwege je benen? oké even nadenken dusLuther schreef:Als ik een korte broejk aan doe, is dat wel oneerbaar. Maar dat ligt vooral aan mijn benen.Hendrik de 3de schreef:Zomers (korte broek, t-shirt), maar niet oneerbaar. Wel netjes!
Hier nog een.Mister schreef:Idem!Luther schreef:Gewoon dat wat ik altijd draag. Ik blijf vooral binnen met deze hitte.brendraakje schreef:ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal dragen voor kleding met dit warme weer?
groetjes Brenda
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Luther geeft licht zodra hij een korte broek aan doet, zoda iedereen dan een zonnebril op zet...Hendrik de 3de schreef:als je een korte broek aan doet ben je oneerbaar vanwege je benen? oké even nadenken dusLuther schreef:Als ik een korte broejk aan doe, is dat wel oneerbaar. Maar dat ligt vooral aan mijn benen.Hendrik de 3de schreef:Zomers (korte broek, t-shirt), maar niet oneerbaar. Wel netjes!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.