MarthaMartha schreef:Mara schreef:MarthaMartha schreef:naar het consultatiebureau met dochter, altijd weer leuk!
en nu genieten van het feit dat beide kids even slapen en het even stil is in huis... snel wat klusjes doen en hier even kijken...
O dan gaat het allemaal goed
Gaat hard he MM?
Ja enorm, volgens mij heb ik het echt getroffen hoor, met zowel de arts als de verpleegkundige... Ik vind het altijd wel leuk, maak niet altijd de keuze die zij zouden maken (uit een beker drinken met 11 maanden enzo), maar ze doen niet moeilijk.
Het gaat hard ja, dochter ook alweer bijna 1 jaar, zoon net 3 geworden.... het is zó genieten!
Het bureau houdt m.i. te weinig rekening met verschillen in kindjes.
Het kind dat altijd alleen bekeken werd door de kinderarts, mocht geheel op eigen tempo ontwikkelen.
Mijn jongste moest van het bureau na 4 maanden bijgevoed worden met groente, terwijl de kinderarts zei dat het verstandig was als ik daar nog mee zou wachten.
Ze had heel gevoelige darmen en neiging tot allergie nl.
En heb nooit spijt gehad dat ik de adviezen van de k.a. heb opgevolgd. Terwijl hij haar niet eens behandelde, maar ze ging gewoon mee voor de gezelligheid en om geen oppas te hoeven regelen.
Fijn dat ze niet moeilijk doen, bij jou MM.
En inderdaad ervan genieten, dat jaartje vóór school.