aha, dat dacht ik alPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?

aha, dat dacht ik alPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Ik zag inderdaad een bekende in de kranthelma schreef:aha, dat dacht ik alPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?Leuk!
parel schreef:Ik zag inderdaad een bekende in de kranthelma schreef:aha, dat dacht ik alPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?Leuk!
Een positief artikel werkt als reclame.refo schreef:Was geen artikel, was reclame.
Mooi, ga zo door! Jammer dat je ze verweg woontPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Als ieder RF'er nou wat besteld, kan PvS eens een dagje Nederland nemen en al de bestellingen afleveren ....freek schreef:Mooi, ga zo door! Jammer dat je ze verweg woontPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Auto schreef:Als ieder RF'er nou wat besteld, kan PvS eens een dagje Nederland nemen en al de bestellingen afleveren ....freek schreef:Mooi, ga zo door! Jammer dat je ze verweg woontPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
hij heeft idd een dikke duimhenriët schreef:... de zoon van huisman spannende verhalen vertelde vanavond
Zo vader, zo zoon?huisman schreef:hij heeft idd een dikke duimhenriët schreef:... de zoon van huisman spannende verhalen vertelde vanavond
Daar woon ik ook, dus dat gaat zoden aan de dijk zetten PvShelma schreef:Auto schreef:Als ieder RF'er nou wat besteld, kan PvS eens een dagje Nederland nemen en al de bestellingen afleveren ....freek schreef:Mooi, ga zo door! Jammer dat je ze verweg woontPvS schreef:...ik vandaag in de krant was te zien?
Goed idee! maak eens een interessant Veenendaals pakket
helma schreef:ehm....dachten ze dat mijn man de echtgenoot was van Mevr. Auto....
Dat heb je als er een kerkavond en een schoolavond op 1 datum vallen, zodat je gescheiden moet optrekken